Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Mies lähtee 7 töihin aamulla ja tulee vaille 8 illalla,jolloin lapset menossa jo nukkumaan. Usko tai älä,näin se vaan on.
Mun alalla ainakaan tollaisia päiviä ole. Riittä aika kotiinkin. Huomaa että tää nais porukka ei ymmärrä kuin itseään ja kun joku valittaa huolia niin tosiaan kivitetään kuoliaaksi. Kiitos vaan kaikille .
mä kommentoin tähän vain että tekee ne pitkiä päiviä muutkin.
Jos mun mies tulee aikaisin kotiin, hän ajaa pihaan seitsemältä illalla.
Pitempi päivä tarkoittaa 22-23 . Kotitöitä ei tee kun kotonakin täytyy koneella tehdä töitä.
Pitkien päivien lisäksi tekee töitä myös viikonloppuisin ja työmatkoja joiden pituus on vaihdellut päivästä kuuteen viikkoon.
Meillä on 4 lasta ja korvessa asutaan joten mun opiskelusuunnitelmat ja töihin lähtö odottaa aikaa parempaa, eli sitä että koululaiset pystyvät aamulla itsensä kouluun suoriutumaan. Hoitoalalla olen itsekin ja omalla paikkakunnalla töitä olisi runsaasti.
Tällä hetkellä olen itseni työllistänyt puolipäiväisenä pph.na, mikä voisi olla sinullekin hyvä vaihtoehto. Varmasti on paljon pieniä koululaisia jotka kaipaisivat turvallista paikkaa josta lähteä kouluun ja koulun jälkeen ei tarvitse yksin tyhjään kotiin mennä vanhempia odottamaan.