Osmo JormaOllaan miehen kanssa mietitty päät puhki ja selattu vaikka minkälaisia nimisivustoja, mutta oikeaa nimeä ei tunnu tulevan kohdalleen! Nimi mun mielestä voisi kuulostaa "rauhalliselle" mutta muunlaisetkin käy
Haluttaisiin hieman harvinaisempi nimi pojalle, eikä todellakaan mitään Matti, Teppo, Seppo nimeä :x
Tuosta linkin alta löytyy kuva, jos se vähän auttaisi keksimään nimen =) Tai minun mielestä lapset on aina jonkun nimisen näkösiä, mutta eipä tuolle pojulle osaa omat vanhemmat mitään keksiä
Aijaa.com - 8241184.jpg
Kuin myös. Niin vahvasti Olavi.Mulle tuli heti mieleen nimi Olavi,kun katsoin pojun kuvaa.
Kyllä hölmömpikin tajuaa asian lyttäämiseksi, jos nimi mainitaan olevan "kulunut".Saahan sitä nimetä lapsen vaikka Jormaksi jos itse sattuu haluamaan. Täällä vain satuttiin kysymään ehdotuksia, niin kai sitä saa sanoa mielipiteensäkin ehdotetuista nimistä, kun sitä nimeä nyt yhdessä mietitään. Ei se ole lyttäämistä, eikä ap:n tarvitse kuunnella niitä mielipiteitä, jos itse sattuu sen nimen haluamaan ja siitä juuri pitämään. Se on fakta, että Veetejä on nykyään paljon lapsissa, mutta jos se ei haittaa, niin mikäs siinä.
Veeti on Veeti Kallion taiteilijanimi. Samaa mieltä yleisyydestä.No onhan se Veeti Kalliokin (lieneekö hänen oikea nimensä?) mutta miksi haluaisitte pojalle noin kuluneen nimen, joka on joka toisella tuossa ikäryhmässä, kun maailmassa olisi paljon muitakin nimiä?
Mulla tuli kans heti mieleen Olavi.Mulle tuli heti mieleen nimi Olavi,kun katsoin pojun kuvaa.