keksikääs jotain puhuttavaa...

Puhutaanko maailmankaikkeudesta ja siitä, että mitä mieltä olette siitä, onko muuta elämää olemassa, kun vain meidän planeetta? Onko ns. Ufoja olemassa? Jos ette usko, niin onko perusteita mielipiteellenne? Jos uskotte, niin onko perusteita?

Mä pähkäilen täällä sisustuksen kanssa, mitä teillä on seinillä?? 'Oikeaa' taidetta vai feikkiä vai julisteita vai mitä? Mulla olis kaksi naisen puolialastonkuvaa, grafiikkaa, ja arvon niille paikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Puhutaanko maailmankaikkeudesta ja siitä, että mitä mieltä olette siitä, onko muuta elämää olemassa, kun vain meidän planeetta? Onko ns. Ufoja olemassa? Jos ette usko, niin onko perusteita mielipiteellenne? Jos uskotte, niin onko perusteita?

mä uskon, pakkohan jossain on olla muitakin älyllisiä olentoja, ei me voida olla ainoot... niitä ei vaan ole vielä löydetty vaikka ovat joitakin merkkejä itsestään antaneet...

Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Mä pähkäilen täällä sisustuksen kanssa, mitä teillä on seinillä?? 'Oikeaa' taidetta vai feikkiä vai julisteita vai mitä? Mulla olis kaksi naisen puolialastonkuvaa, grafiikkaa, ja arvon niille paikkaa.

pari taulua ja sitten on enimmäkseen lasten tekemiä taideteoksia =)

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:

Kyllä mä uskon että ufot on täällä meillä käyneet ja humanoidit tänne jopa laskeutuneet. Mä olen aina mieltänyt että olis hemmetin itsekeskeistä kuvitella että me suuret telluslaiset olisimme jotenkin ainutlaaatuisia, kun nykypäivän tutkijatkaan eivät pysty määrittelemään avaruutta ja sen laajuutta, vain meidän aurinkokuntamme tunnetaan hyvin.

Mä haluun tilata mun tytölle tällasen 1 v synttäriksi! Wheely Bug!

wheely-bug-large.jpg
=)

Yhteistyössä