Ketkä kaikki on vielä hereillä?

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
aamulla tallinnaan. juttelin sen kaa alkuillasta että on se tullu takas suomeen mutta en tiiä missä se on. sen kaverit ei vastaa mulle. kaikilla puhelimet kiinni, eli ne nukkuu..

Tai sitten ovat ukkos kanssa ryyppäämässä. Tiedän, että on helppoa sanoa, mutta sun olis varmaan viisainta koettaa mennä nukkumaan. Valvomalla ja murehtimalla jotain, mille et kuitenkaan mitään tällä hetkellä voi, saat vaan huonomman olon itsellesi. Mieti sitten aamulla, mitä teet, jos / kun ukko ei ole vieläkään kotiutunut. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:
aamulla tallinnaan. juttelin sen kaa alkuillasta että on se tullu takas suomeen mutta en tiiä missä se on. sen kaverit ei vastaa mulle. kaikilla puhelimet kiinni, eli ne nukkuu..

Tai sitten ovat ukkos kanssa ryyppäämässä. Tiedän, että on helppoa sanoa, mutta sun olis varmaan viisainta koettaa mennä nukkumaan. Valvomalla ja murehtimalla jotain, mille et kuitenkaan mitään tällä hetkellä voi, saat vaan huonomman olon itsellesi. Mieti sitten aamulla, mitä teet, jos / kun ukko ei ole vieläkään kotiutunut. :hug:

niinpä! aamulla jos ei näy niin alan soittaa ympäri kylää. kytille jos ei muut vastaa. :kieh:

e010.gif

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:
niinpä! aamulla jos ei näy niin alan soittaa ympäri kylää. kytille jos ei muut vastaa. :kieh:

Onko sun miehes ajatellu, että alkais hakea apua tuollaiseen käyttäytymiseensä?

eipä oikeestaan. lupauksia tulee joka kerta. nyt menny hyvin jo aika kauan mutta nyt tuli sitten takapakkia. terapiaan oon yrittäny sitä menee. ihan vaan se...en usko että se haluu jutella kun oon paikalla. :whistle:

Mä menin jo yhteen päivällä töihin ja oikeesti pitkästä aikaa rehellisesti voi sanoa,et oli mukava työpäivä:)
Mä oon ihan tasokkaassa paikassa duunissa..siel ei mitää vanhoja dokuja tai teinareita käy...
Eli toooodella harvoin kukaan siel räkäposkella keikkuu:D
Eri asia kun on jotain olutfestareita tai sambakarnevaaleja tms..

röppö: eihän toi kyseinen paikka mikään kovinkaan tasokas ole... kaikkea muuta ku sitä
niin ja kovin on pitkät työ päivät sulla siihe nähden mitä se edes on auki, hyvä jos ees siihen puolee yöhön on aukika!

Yhteistyössä