Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Mie oon hetken vielä... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Mie oon hetken vielä... :wave:
minne meet?
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:La vida es un destino
Melekee kiel män solomuun tuota sinu rohviilia lukkiissa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Mie oon hetken vielä... :wave:
minne meet?
Pitäis varmaan iltapalalle mennä. Esikoinen tuolle tekee pannareita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Mie oon hetken vielä... :wave:
minne meet?
namtahtoo kans.
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Mie oon hetken vielä... :wave:
minne meet?
namtahtoo kans.
Teretulemast! Kolmas pellillinen uunissa, joten kyllä siitä riittää :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Mie oon hetken vielä... :wave:
minne meet?
namtahtoo kans.
Teretulemast! Kolmas pellillinen uunissa, joten kyllä siitä riittää :wave:
haittaaks jos tullaan koko perhe?![]()