Keksikää minä teen itekseni kun "saan" olla illan yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Eli mies ja lapset ovat poissa kotoa, tulevat vasta huomenna aamupäivällä. Ja ihana ajatus mielestäni kun saa olla kerrankin ihan rauhassa, yksin kotona. Mutta mitä sitä sitten tekis?! :D

Voisin tietty lähtee salille ja kiertelemään vähän kauppoja, hakee leffan ja katsoa sitä ja herkutella :p

no tuohan kuuosti just hyvältä :D
mä olen melkein 3 päivää yksin!!! mulla alkaa ihan just vapaat töistä, pe-su. Ja mietin mitä teen, ettei mee siivoamiseksi koko viikonloppu!
Mies lähtee reissuun ja mun poika on isänsä luona keäslomailemassa nyt.
Vähän tylsää jopa olla yksin, mutta enköhän mä kaverinkanssa jotain keksi. Kaupungille syömään ja jotain...

No mä en epäröis hetkeäkään, vaan kurvaisin kauppaan ostamaan järkyttävät määrät mättöä, muutaman sidukan ja sitten vielä leffakaupan kautta kotiin. Leffana tietty joku älytön siirappihörhökomedia jota mies ei ikinä katsois.

Sitten levyksi sohvan pohjalle ja napaa nostattamaan B) :p

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No mä en epäröis hetkeäkään, vaan kurvaisin kauppaan ostamaan järkyttävät määrät mättöä, muutaman sidukan ja sitten vielä leffakaupan kautta kotiin. Leffana tietty joku älytön siirappihörhökomedia jota mies ei ikinä katsois.

Nimenomaan. ei EHDOTTAMASTI EI mitään sisivousta tai muuta tylsää.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
siivoa :D (vakiovastaus)

eiku nyt etit netistä ohjeet miten ittelle tehään kunnon jalkahieronta jalkakylvyn pääteeks.

Muuten ihan kiva idea, mutta mä uusin just kolmannen kerran mun varpaankynsien geelaukset tänä kesänä, kun ne on mystisesti lähteneet pois. Eli mä suojelen nyt varpaitani kaikelta ;)
Pelkään siis että se vedessä lilluminen liottaa ne pois... :xmas:
No kyllähän mä varpaani silti pesen mutta kuitenkin B)

Niin ja ennen kuin joku haukkuu mut turhamaiseksi varpaankynsien geelauksen vuoksi, niin kerrottakoon että mun tuttu tekee niitä joten sen puolesta ne on kesäisin ollut helppo ottaa, eikä sitten tarvi kynsiä lakkailla tai miettiä sandaalikeleillä että miltä jalat näyttää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
En mäkään osaa mitään tehdä yksin kun siivota. Täällä saa kattella leffoja ja mättää ruokaa muutenkin aina halutessaan :;)

Joo, mutta nyt sais valita ihan minkä leffan vaan itse haluaa eikä mies olisi sanomassa painavaa sanaansa vieressä, kun yleensä niitä leffoja yhdessä katsotaan =)

Ja siivoamisesta niin mä siivoan muutenkin koko ajan. Eikä sitten ole mitään siivottavaa kun ei ole kukaan sekottamassa, kun nuo täystuhot ovat poissa (eli lapset) :D

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Eli mies ja lapset ovat poissa kotoa, tulevat vasta huomenna aamupäivällä. Ja ihana ajatus mielestäni kun saa olla kerrankin ihan rauhassa, yksin kotona. Mutta mitä sitä sitten tekis?! :D

Voisin tietty lähtee salille ja kiertelemään vähän kauppoja, hakee leffan ja katsoa sitä ja herkutella :p

Juuri noin mäkin tekisin. Ja hakisin pullon viiniä, nautiskelisin muutaman lasillisen rauhassa. Aah, oispa ihanaa.

Hanki vihko (esim. ylimääräinen vuosikalenterin mukana tuleva puhelinmuistio on hyvä) ja kirjoita siihen aina kun mieleesi tulee jokin asia, mitä haluaisit tehdä, jos perhe ei olisi riesana vaikkapa kosmetologi, ratsastus, uiminen, shoppailu, ompeleminen. Siitä vihkosta sitten katsot, mikä sopii mihinkin perheettömään hetkeen ja tilanteeseen. Tää nyt ei ehkä auta tämän illan hätään, mutta jatkoon.

Rentouttavaa iltaa!

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Juu, kyllä se tuohon suuntaan taitaa kallistua. Paitsi pakko mun sitten sinne salille on ensin mennä, en mä muuten voi herkutella (ainakaan ilman hirveitä omantunnontuskia ja ne taas vie ilon herkuttelusta) =)

Alkuperäinen kirjoittaja jooei:
Hanki vihko (esim. ylimääräinen vuosikalenterin mukana tuleva puhelinmuistio on hyvä) ja kirjoita siihen aina kun mieleesi tulee jokin asia, mitä haluaisit tehdä, jos perhe ei olisi riesana vaikkapa kosmetologi, ratsastus, uiminen, shoppailu, ompeleminen. Siitä vihkosta sitten katsot, mikä sopii mihinkin perheettömään hetkeen ja tilanteeseen. Tää nyt ei ehkä auta tämän illan hätään, mutta jatkoon.

Rentouttavaa iltaa!

Kiitos! Tää on kyllä oikein hyvä idea. Siks mä teiltä tätä nyt kysyinkin, kun on todella harvinaista mulle olla yksin kotona eli pitäis sitten osata ottaa siitä oikealla tavalla ilo irti ja nauttia siitä rauhasta. Tää vaan tuli nyt niin äkkiä etten ehtinyt tekee mitään suunnitelmia esim. päästä kosmetologille (se oliskin upea juttu).

Alkuperäinen kirjoittaja jooei:

Rentouttavaa iltaa!

Kiitos! Tää on kyllä oikein hyvä idea. Siks mä teiltä tätä nyt kysyinkin, kun on todella harvinaista mulle olla yksin kotona eli pitäis sitten osata ottaa siitä oikealla tavalla ilo irti ja nauttia siitä rauhasta. Tää vaan tuli nyt niin äkkiä etten ehtinyt tekee mitään suunnitelmia esim. päästä kosmetologille (se oliskin upea juttu).

Kiva, kun kelpasi. Mulla on tuollaisessa vihkossa myös hyvien viinien nimiä, ja esim uudistettavien huonekalujen ja verhojen mittoja, jos sattuu tulemaan kaunis kangas tai tv-taso vastaan - tai yllättäen pitää ostaa hyvä viini. Huono muisti vaivaa ;-)

Mulla on ensi viikolla pari päivää vapaata perheestä ja suunnitelmissa on käydä liikkumassa reippaasti; salille ja spinningiin on ihana mennä, kun ei ole aikatauluja. Sit kotiin saunaan ja syömään jotain ihanaa ja katsomaan hömppäleffaa. Jos on hyvä ilma, vois mennä ottamaan aurinkoa tai kaupungille jätskille. Toisena iltana meinasin kutsua muutaman kaverin meille saunaan ja herkuttelemaan ja juoruilemaan. Melkein lasken jo öitä tähän ihanaan vapaaseen ;) Rentouttavaa vapaailtaa ap:lle! Nauti!

mie en kattois mitään leffoja kotona vaan lähtsin baanalle, terassille, kavereiden kanssa pizzalle ja sitten jatkamaan, sais tulla kotiiin iha änkyrässä ja sit viettää kunnon krapula-aamu ja SITTEN katsoa sitä leffaa

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
mie en kattois mitään leffoja kotona vaan lähtsin baanalle, terassille, kavereiden kanssa pizzalle ja sitten jatkamaan, sais tulla kotiiin iha änkyrässä ja sit viettää kunnon krapula-aamu ja SITTEN katsoa sitä leffaa

Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta ei alko maistu missään muodossa. Meni pitkän aikaa, että pystyin juomaan vain viiniä sillee ruuan kanssa tai iltaa istuen muutaman lasillisen. Mutta nyt sekin tökkii :x .
Pelkkä ajatuskin tuo jo päänsäryn ja oksetusolon. Että se ei nyt toimi tässä tilanteessa... Eikä innostaa baanalle lähteminenkään. Kai mä sit oon tullut vanhaksi kun se 30 tuli mittariin :o

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
kertokaa mulle mitä teen huomenna tuon pojan kanssa, oon yksinään sen kanssa kotona :/ Alkaa päivät olemaan pitkästyttäviä vaikka lenkeillä käydään nykysin joka päivä ainaki 2x..

Uimarannalle? Maauimalaan? Kun on hienoa ilmaakin vihdoin.

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:

Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta ei alko maistu missään muodossa. Meni pitkän aikaa, että pystyin juomaan vain viiniä sillee ruuan kanssa tai iltaa istuen muutaman lasillisen. Mutta nyt sekin tökkii :x .
Pelkkä ajatuskin tuo jo päänsäryn ja oksetusolon. Että se ei nyt toimi tässä tilanteessa... Eikä innostaa baanalle lähteminenkään. Kai mä sit oon tullut vanhaksi kun se 30 tuli mittariin :o

no höh, kyl sie sit vissii vanhaks oot tullu, no sit mie suosittelen ulkoilua ja sitten vasta sitä herkuttelua ja leffan katselua, sekin toimii et ekaks liituu päivän/illan jossain ja tulee sit take away-ruuan ja leffan kanssa kotio. ja sit aaaaamulla nukkuu pitkäää

Yhteistyössä