keittiön siivousurakka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
nyt potkikaa mua persuksille :D pitäs saada tuo keittiö kunnolla siivottua(eihän tänne kehtaa kavereitakaan pyytää)

miten saisin aloitettua, ja tiskeistä pitää aloittaa, nyt kannustuspuhetta tänne kiitos :headwall: :D :attn:

Minulla sama homma edessä kuorrutettuna vielä ikkunanpesulla, keittiössä on vaan viisi ikkunaa...Pitäisi kunnon siivous tehdä, kun on juhlat tulossa ja sukulaiset tekevät tupatarkastuksen*hymyilee* Mutta ei tänään eikä ehkä huomennakaan.... Vitsit että olen laiska, olen parhaimmillani äärimmäisessä viimetipassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mulle vihoviimeistä hommaa on uunin puhdistus. Mä olisin valmis maksamaan siitä, että joku tulis ja hinkkaisi sen puhtaaksi...

Mä taistelin tuota samaa vastaan kunnes keittiöremontin yhteydessä mies hankki mulle uunin missä on pyrolyysi toiminto. Se on aivan ihana!
Ei enää nyrkit verille hinkuttamista vaan laitan pyrolyysin päälle ja ohjelmasta riippuen reilun 2 tai 3 tunnin päästä on uuni puhdas, pyyhkin vaan tuhkat uunin pohjalta. Helppoa ja tämän vuoksi meillä puhdisteaan uuni kerran kk. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen uunin omistaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mulle vihoviimeistä hommaa on uunin puhdistus. Mä olisin valmis maksamaan siitä, että joku tulis ja hinkkaisi sen puhtaaksi...

Mä taistelin tuota samaa vastaan kunnes keittiöremontin yhteydessä mies hankki mulle uunin missä on pyrolyysi toiminto. Se on aivan ihana!
Ei enää nyrkit verille hinkuttamista vaan laitan pyrolyysin päälle ja ohjelmasta riippuen reilun 2 tai 3 tunnin päästä on uuni puhdas, pyyhkin vaan tuhkat uunin pohjalta. Helppoa ja tämän vuoksi meillä puhdisteaan uuni kerran kk. =)

Oi autuas sitäkin ihmistä, joka on tuollaisen keksinyt!

Hih! Nyt on keittiön ikkunat, kaikki viisi pesty :) Olivatpa ne likaiset :ashamed: Meillä on muuten uunissa kans tuo puhdistustoiminto, en vaan ole muistanut sit. Joten uuni paahtamaan heti kun tulen asioilta.

Yhteistyössä