Keittiökaappien välitilassa lasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa Emmiannikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa Emmiannikki

Vieras
Onko joku laittanut lasin (esim. maali alla ja maitolasi päällä)keittiökaappien välitilaan? Millaisia kokemuksia? Joku kertoi, että on kuulemma hankala pitää puhtaana. Pitääkö paikkansa?

mulla on tarkotus laittaa! ei tosin mitään kokemuksia, mutta järjellä ajateltuna, miks se olis vaikeampi pitää puhtaana kuin kaakeli? ja mies oli mielissään, vähemmän kaakelointia. ja väriä on helppo muuttaa jos joskus kyllästyy. ajattelin jotain räikeetä tai ainakin selkeetä väriä (tapetti) sinne alle.

mulla on tarkotus laittaa! ei tosin mitään kokemuksia, mutta järjellä ajateltuna, miks se olis vaikeampi pitää puhtaana kuin kaakeli? ja mies oli mielissään, vähemmän kaakelointia. ja väriä on helppo muuttaa jos joskus kyllästyy. ajattelin jotain räikeetä tai ainakin selkeetä väriä (tapetti) sinne alle.

Mä oon itse ajatellut tän asian niin, että ne, jotka vastustaa lasia on laittanut sen lasin väärinpäin. Eli mattapinta ulospäin, joka on varmasti tosi vaikea pitää puhtaana. Muuta en ole keksinyt. Ja meille siis tulee nyt lasia. :)

Meillä on ollut nyt kahdessa asunnossa välitilassa lasi ja sen helpompaa puhtaanapidettävää pintaa en tiedä. Meillä lasi on asennettu valkoisen pohjan päälle, jolloin siitä on tullut hauska "vedenvihreä" väri. Kaapistot ovat olleet molemmissa keittiöissä valkoiset, joiden kanssa tuo vihreä on mukavan neutraali. Lasi on ollut toiselta puolelta vähän röpöliäistä ja "päälipuolelta" sileää. Mieheni on kiinnittänyt lasilikkeestä tilatut palat silikonilla ja yläreunaan olemme sen lisäksi käyttäneet Ikeasta saatavaa uralistaa, johon voi kiinnittää halutessaan koukkuja/viinipullotelineen/keittokirjatelineen jne.

meillä tuttava teki väliseinän lasitiilestä ja täytyy todeta et lopputulos on loistava. Keittiön seinän takana oli kellariin menevän portaikon seinä ja portaikossa oli kolme ikkunaa. Valo heijastuu kivasti sielt keittiöön ja keittiö on aivan ihana, ku portaikon sähkövalo tulee sinne. Lasitiiltä on siis aivan kaapistojen yläpuolella ja sit altaitten yläpuolella.

Yhteistyössä