Keisarileikkaus EI OLE synnytys!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"justiinsa"
On se aika säälittävää, jos itsetuntoa kohotetaan sillä että MINÄPÄ SYNNYTIN lapseni pimsarallastani, repesin joka suuntaan kunnes väliliha leikattiin, kaiken päätteeksi 155 tikkiä ja kauheet peräpukamat.... Jos joku sitä jaksaa kertoa joka hiekkalaatikon kulmalla niin hyvä on :)
Sektio on synnytys siinä missä alatiekin, eikä meidän alteitse syntynyt ole yhtään sen terveempi kuin sektiolla tullutkaan.

Ja mitä tulee tohon luonnonlakien vastaiseen.... Eikös se olis luonnonlakien vastaista jättää käyttämättä se tieto ja taito joka LASTEN HENGISSÄ pitämiseen on meille annettu??
 
-
Venezuelassa, kymmenen ihmisen tutkimus.. :D No, ihan sama. Ei minustakaan sektio ole synnytys vaan keino, jolla lapsi otetaan ulos äidistä. Mutta siis, molemmat kokeneena voin sanoa, että synnytys alateitse on synnytys! Synnytykseen kuuluu kolme vaihetta ja nämä ei toteudu sektiossa.
 
alatietön
Mulle ei käy muukuin keisarinleikkaus. Kohtu on leikattu, eikä kestä supistuksia/alatiesynnytystä. Tämä koeputkilapsi otetaan ulos ennenaikojaan leikkaamalla.

Mistä nyt jään paitsi?
 
"Sanni"
Kyllä sektio on synntys! Ja ei se ole pelkästään makaamista, ainakaan kaikilla!!! Monet sektiot kiireellisiä tai hätäsektioita ja silloin nainen on tehnyt itsekkin työtä synnytyksessä ennen leikkausta! Oma synnytykseni kesti noin vuorokauden plus KAHDEN TUNNIN PONNISTUSVAIHE ja lopussa otettiin imukuppikin apuun, mutta vauva ei yksinkenraisesti vaan tullut ulos joten oli pakko tehdä sektio! Todella törkeää jos joku väittää etten ole synnyttänyt varsinkin kun synnytykseni oli rankempi kuin monen alateitse synnyttäneen! Ja miksi pitää mainostaa täällä tuollaista??? Miksi pitää kailottaa täällä tuollaista ja loukata sektiolla synnyttäneitä? Ketä tuo muka hyödyttää??? Onko alateitse synnyttävistä kivaa halveksia sektiosynnyttäjiä ja mitätöidä heitä? INHOTTAVAA.
 
voi luoja
Eihän tämä ole mikään mielipideasia vaan ihan puhtaasti lääketieteellisesti se on synnytys, mutta eihän alemman sosiaaliluokan urpot sitä käsitä. :) Täällä näitä vähän yksinkertaisempia mammoja khihi ;)
Sektio on muuten btw keskimäärin kivuliaampi kuin alatiesynnytys, jos nyt sankareita etsitään. ;)

T.Alatiemamma :D
 
vanhajuttu
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24334260:
Sektio. On synnytys.
Ihan tosi. Eiköhän tämä ole tullut jo lääketieteelläkin selväksi kaikille, tuskin kukaan enää kehtaa muuta väittää, kun huomaavat ettei tämä ole mielipideasia...
 
Khimaira
On se synnytys, edelleen. :)

Ja mammat solidaarisia toisilleen. not.
Olin saanut ensimmäisen lapsen ja makoilin isossa huoneessa odottaen yhden hengen huoneen vapautumista. Vieruspedin äiti kysyi että miten synnytys meni ja mä sanoin että kyllä oli hankala leikkaus ja kivut edelleen kovat.
Hän siihen tokaisi " ai, et siis uskaltanut synnyttää" jonka jälkeen juttelu loppui ja hän kääntyi takaisin verhonsa taakse: /:ashamed:
 
Olin saanut ensimmäisen lapsen ja makoilin isossa huoneessa odottaen yhden hengen huoneen vapautumista. Vieruspedin äiti kysyi että miten synnytys meni ja mä sanoin että kyllä oli hankala leikkaus ja kivut edelleen kovat.
Hän siihen tokaisi " ai, et siis uskaltanut synnyttää" jonka jälkeen juttelu loppui ja hän kääntyi takaisin verhonsa taakse: /:ashamed:
O_O No just. Oli siinäkin tapaus...
 
Olin saanut ensimmäisen lapsen ja makoilin isossa huoneessa odottaen yhden hengen huoneen vapautumista. Vieruspedin äiti kysyi että miten synnytys meni ja mä sanoin että kyllä oli hankala leikkaus ja kivut edelleen kovat.
Hän siihen tokaisi " ai, et siis uskaltanut synnyttää" jonka jälkeen juttelu loppui ja hän kääntyi takaisin verhonsa taakse: /:ashamed:
Eikä :D Aika tapaus kyllä. Minäkään en sit ilmeisesti ekaa uskaltanut synnyttää, kun lääkäri päätti ihan mun puolesta, että leikataan, kun ei muuten tunnu tulevan :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä