Kehutaan hiukan muita palstalaisia =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JuuresSuikale (nikki varmaan väärin kirjotettu);sulla on aivan ihana tapa kirjotella, herttaisen oloinen ihminen olet!

Piika-äiti; tunnut paneutuvan aina asiaan kuin asiaan mihin vastaat.Mukava tapa myös "allekirjoittaa" nimimerkilläsi kirjoituksesi-tulee tunne,että olet oikeasti sanojesi takana.

MorbidMama;jostakin syystä tunnen hengenheimolaisuutta ;)

Minähän en siis tunne teistä ketään,mutta tämmöisiä olen tässä merkille pistänyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
no mä kehun ellida, tuire, jänö, familia, sisukasmami, siinä muutama kiva palstalainen ja sit on muutamia, joiden kanssa vaihdetaan yv:tä vaikka eivät enää varsinaisesti palstaile.

kiva kuulla kehuja, nyt hymyilyttaa vaikka ihan vasyneenakin =)
kehuista yleensakin enempi ihmiset (itse mukaanlukien) muistaa moittia jos joku mattaa vaan kehua ei niin usein.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
no mä kehun ellida, tuire, jänö, familia, sisukasmami, siinä muutama kiva palstalainen ja sit on muutamia, joiden kanssa vaihdetaan yv:tä vaikka eivät enää varsinaisesti palstaile.

Kiitos kehuista!
:hug:
Kaikille jotka kehuja haluavat :flower: =)

Kiitos, tytsi :ashamed: :D ihan mukavaahan oli turista siinä ketjussa ja lopulta huomata, että vaikkei kaikesta olla ihan samaa mieltä niin kuitenkin jostain! =) Ja ei voi kuin ihailla, että jaksat palstailla kaikesta ... huolimatta b :) d

Mulla jää nimimerkit huonosti mieleen... mutta Piika-äidin tavasta kirjoittaa minä tykkään kovin :flower: =)

Ja lunatic... hyvä ko joku välillä vähän "hämmentää" :D

Hienoa on myös se, että SolAngel huolehtii äidinkielemme oikeaoppisesta kirjoittamisesta :flower:

Tytsi-89 Uskallat olla oma itsesi periaatteinesi, jotka eivät monen mielestä ole "muodikkaita". Arvostan suunnitelmaasi seksin sisällyttämisestä vain vakavaan ihmissuhteeseen.

Aurinkokunta, positiivisuutesi piristää monesti!

Liinuska74, olet aidosti oma itsesi ja suhtaudut asiallisesti riidanhaastajiinkin.

Keittiönoita, ihailen kykyäsi antaa lapsille vahvat juuret ja kantavat siivet.

Provo, olet ihanan aito kertoessasi kaikenlaisista tunteistasi!

Miikuli, olet kätevä käsistäsi ja optimistinen elämänasenteesi heijastuu vaikeuksienkin keskellä.

=) =) =)

Kyllä täytyy minunkin Tytsistä taustalla seuranneena todeta, että ihailtavan sinnikäs olet tuomaan esille omia mielipiteitäsi ja pidät niistä kiinni, vaikka ne eivät muita niin miellyttäisikään B)

Miksei mua kukaan ikinä muista
e076.gif

Oonko niin huomaamaton
e016.gif

Ihan mukava ketju, todellakin maailma kaipaa positiivisia sanoja aina silloin tällöin. Kiitos ketjusta ajattelevaiselle Tytsille. Elämä varmaan tuo kaikkea mukanaan, mutta koeta pitää ajattelu ja mielenkiinto yllä vaikkei aina aurinko paistaisikaan.

Kyllähän tämä ketju osoittaa sinusta sen, ettet ole omiin ajatuksiisi käpertyvä teini vaan ihan muidenkin ajatuksia huomioonottava nuori aikuinen.

Mended Hearts -kiitos tuesta ja hyvistä käytännön ajatuksista.

MargeSimpson-sanoja suurempi ymmärrys on vallinnut välillämme. Kiitos.

Ja kaikki jotka myötätunnollaan ovat lämmittäneet kylmettynyttä sydäntäni ja antaneet laihdutusideoita. Ne on hyviä. KIITOS :flower:

No onpas mukava ketju! Kiittäminen tuppaa aina välillä unohtummaan.

Kiitos, palsta ei olisi sama ilman teitä: Peikkopojan kylkiluu, Lunatic, fjonga. Ja kyllä, ilman muuta Tytsi-89 =)

Kiitos, sinä olet saanut minut iloiseksi: lady of the lake :hug:

Kiitos, kun sain purkaa talokauppakuumetta: BreeV - muutenkin oot hirmu mukavan oloinen tyyppi! Vaan mis sie oot, ei ole näkynyt palstalla?

Kiitos, kun teidän kirjoituksia on hirmu selkeä lukea: Piika-äiti, Töllin Ruusa

Kiitos, siusta huokuu empatiakyky: Rania

Kiitos, sie välität kissoista (mie olen niiiiin kissaihminen): NaRikka

Voi että, nyt mie varmasti unohin paljon nikkejä, joita pitäis kiittää. Tääl on iso pino kauhian mukavaa porukkaa, joihin todellakin haluaisin törmätä. Ehkä joskus?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
anteeksi... vähän väsyttää kun yöllä heräilin ja siksi ajatukset ei ole ihan selkeimmillään mutta onko tämä ketju "minä kehun nyt sinua, kehu sinä kohta minua"???
anteeksi, mutta minusta kehumiset ja kiitokset pitää tulla automaattisesti spontaanisti kussakin tilanteessa eikä kysymyksen perään. Minusta kiitos tulee oikeaan paikkaan kun se tulee oikeaan aikaan ja ilman että kukaan sitä kiitosta pyytää tai kyselee että pitäisikös sinun nyt kiittää jotakin.
hassua... mutta tuosta olen lasten kanssa jutellut kun ovat kehuja kalastelemalla kalastelleet

Aika lailla samaa mieltä kanssasi...

^ Vuan kun immeiset ussein ovat semmoisia, että sitä kiitosta ei hirmu spontaanisti irtoa, joten liekkö tämä ketju nyt niin hirmu huono idea... Ja jos ei tässä ketjussa halua kiittää, niin voihan sitä olla sanomatta mittään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
pitäisikö nyt alkaa kehumaan sua tytsi? ei heru. miksi olet mamma palstalla,nuori naivi lapsi???jotenkin omituinen olet ,kenties skitso??yrität aina niin päteä ja kirjoittaa kuin oikea kirjailija...huoh..mee sinne demi palstalle novellejas tekemään!!!! U r P o

Jatkan vielä että täytyy myöntää,että omat pillerini ovat ottamatta..en uskalla ede mustana kirjottaa,ja ihmisten edessä aina änkytän

Kiitos kiitoksista, Tytsi. :)

Taalla on mielettomasti mielenkiintoisia ihmisia, paljon eri elamantarinoita, paljon eri tapoja kirjoittaa.
Ma olen jaanyt kiinni kirjoittajiin, joiden tyyli on koukuttava, erilainen tai kuvaileva.

Mutta: kiitos kaikille palstailijoille, teita jokaista tarvitaan talla palstalla, ilman teita kaikkia tama palsta ei olisi samanlainen, omanlaisensa.

Eli tajusti kiitoskia! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Musta on säälittäviä nuo jotka näissä ketjuissa liittää ittensä ja sanoo "ei kukaan muista mua" :headwall:

Ja joku säälistä taas laittaa ne nikit :whistle:

Entäs ne, jotka kehuvat itseään harmaina? :whistle: En tietenkään väitä, että kukaan niin tekisi, mutta... :D

Yhteistyössä