kehukaa tahi haukkukaa mulle crosstraineria

mä kehun,teen sillä sekä salilla että kotona.se ei rasita niveliä ja perse ei puudu niinkun kuntopyörässä.mä oon huomannu että perse on kiinteyny sekä reidet.ja kyllä siinä hien saa virtaamaan.suosittelen.niin ja mun mielestä se on niiin puuduttavaa hommaa polkea silla pyörällä,crossari on vaan kivempi.

Kannattaa. Teen sillä päivittäin, ja oon huomannut että kiinteytynyt kaikkialta. Sillä on mukava tehdä esim. tv:tä kattellessa... Oon tykästyny siihen =) Ja mun pohkeet ei kestä juoksua, kävelyä, kipeytyy todella nopsaa mut crossarilla ei oo ollu ongelmia vaikka se kunnon päälle ottaakin :) nivelet kestäny muutenkin hyvin.

voi juma...haluaaan :D
kuntopyörällä vintatessa tosiaan menee halsteri kipeeksi, ja juostessa menee kintut kipeeksi.
Näinköhän kävi, että ostan sellasen
:D
Pihtari kun olen, niin en suostu maksamaan 500?-> kuntolaitteesta, niin löysin anttilasta 179?, onko se hyvä, vai ihan pilipali vehkeitä?

http://www.tvins.com/fi/products/orbitrekelite/orbitrekelite.php?utm_source=AdWords&utm_medium=PPC&utm_term=orbitrek%20elite&utm_content=1310991304&utm_campaign=g_ppc_Orbitrek_Elite&Network=Search&SiteTarget=&gclid=CLqahYPF4JUCFQqyEAodgELwWQ

meillä on toi.

Juu minä tykkään kanssa!!! En oo mikään himoliikkuja koskaan ollutkaan mutta kyllä tulee " ylpeä " olo itestä kun sen 30min vetässy reippaasti, hiki virtaa ja on kulutettu 300 kaloria!!! Et ei tarvii kun kattoo salkkarit ( polkea samalla ) ja olo on kun ois huhkinut salilla tunnin! :D
Nii, miinusta siitä että meilläkin nitisee tuo vehje jonkun verran! :)

muoks. kaveri just kehui kuluttavansa tuon 300kaloria tunnin potkunyrkkeilyssä, oli siinä ilme kun sanoin että tolla vekottimella sen saa kulumaan 30 minuutissa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
voi juma...haluaaan :D
kuntopyörällä vintatessa tosiaan menee halsteri kipeeksi, ja juostessa menee kintut kipeeksi.
Näinköhän kävi, että ostan sellasen
:D
Pihtari kun olen, niin en suostu maksamaan 500?-> kuntolaitteesta, niin löysin anttilasta 179?, onko se hyvä, vai ihan pilipali vehkeitä?

Meil on anttilasta joku 200e kieppeillä oli tuon hinta ja ihan oon ollut tyytyväinen! :) Onhan niitä vaikka mitä sitten mihin saa musalaitteet kiinni ja vaikka mitä hienouksia mutta tässä tapauksessa kyl oon ollut tyytyväinen 'halpaan' :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
http://www.tvins.com/fi/products/orbitrekelite/orbitrekelite.php?utm_source=AdWords&utm_medium=PPC&utm_term=orbitrek%20elite&utm_content=1310991304&utm_campaign=g_ppc_Orbitrek_Elite&Network=Search&SiteTarget=&gclid=CLqahYPF4JUCFQqyEAodgELwWQ

meillä on toi.

Meillä myös tuo

Älä osta mitään parin sadan markettilaitetta. Ja kokeile sitä minkä aiot ostaa. Oon testannut tusinan verran crossareita eikä mihinkään niistä ole saanut mulle sopivaa asentoa, kaikki on tehty joillekin alle 150cm pitkille. Kettlerit on halpoja ja hyviä. Mulla itellä Dynamicsin ct200 joka on ihan paska siksi että siinä on liian raskaat vastukset mutta toisaalta se ei ole tehty kääpiöille.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Älä osta mitään parin sadan markettilaitetta. Ja kokeile sitä minkä aiot ostaa. Oon testannut tusinan verran crossareita eikä mihinkään niistä ole saanut mulle sopivaa asentoa, kaikki on tehty joillekin alle 150cm pitkille. Kettlerit on halpoja ja hyviä. Mulla itellä Dynamicsin ct200 joka on ihan paska siksi että siinä on liian raskaat vastukset mutta toisaalta se ei ole tehty kääpiöille.

:o

no ei tuo meijän laite ainakaan mikää kääpiökone ole että ihan kevyesti voi mennä pitempi ja painavakin ihminen polkemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:

:o

no ei tuo meijän laite ainakaan mikää kääpiökone ole että ihan kevyesti voi mennä pitempi ja painavakin ihminen polkemaan...

Ja merkki oli?

Pidän todella paljon! Olen kans sillä kannalla ettei kaikkein halvinta kannata ostaa. Itselläni on Yorkin vehje joka maksoi 499eur. Toimii sähköllä, 16 portainen vastuksen säätö ja 12 erilaista ohjelmaa ei tylsisty kun on vaihtelun varaa. Olen ihan jäänyt koukkuun ja yritän tehdä joka toinen päivä 30 min. :D

Yhteistyössä