Eikö enää rahana takaisin jos joutuu tuotteen palauttamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Minkä liikkeen lahjakortti kyseessä?

Jos esim musti ja mirri, niin sen lahjakortin saa ihan varmasti myytyä ihan käypään hintaan.

Tarttee koittaa kysellä josko joku tuttu tai tutun tuttu asiois tuolla jollon vois saada vaihdettua ton sit rahaks

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Myy huutonetissä!:)

En käytä huutonettiä muuten ihan hieno idea :)

Lopeta sitten se valittaminen kun mikään ei kerran käy! Kärsi tappiostasi ja opi jotain ensi kertaa varten!

mikä ongelma sulla on?

Joo harmittelin asiaa ja kysyin täältä et onks nykyään käytäntö toi.

Joo ja lahjotin jo lahjakortin eläintenhyväksi rylle voivat hakee sillä ruokaa sieltä.

Ja se jos mä en käytä huutonettiä on sit et mikään ei käy :laugh: :laugh: :laugh:

olisit menny sinne ja KÄSKENYT antamaan rahat takasin B)

liikkuva13.gif

Oikeesti tosi yleinen harhaluulo että kaiken saa palauttaa ja kaupat perua. ite kun ollu asiakaspalvelussa niin ihan joka päivä kävi ainakin yksi palauttamassa ns. "kahden viikon sisään" ja aina tuli samaa uhkailua kuluttaja-asiamiehellä. Jos tuotteessa ei mitään vikaa niin sitä ei saa tuosta noin vaan palauttaa. Meilläkin olis ollu sitä vähän käytettyä paikat pullollaan jos kaikille luvannu palautuksen. Asiakkaat toki aina sano että rikkihän tää mutta tarjottiin huoltoa ja tarkastettiin, jos ei mitään vikaakaan niin se on voi voi jos katuma iskee,,,

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Oikeesti tosi yleinen harhaluulo että kaiken saa palauttaa ja kaupat perua. ite kun ollu asiakaspalvelussa niin ihan joka päivä kävi ainakin yksi palauttamassa ns. "kahden viikon sisään" ja aina tuli samaa uhkailua kuluttaja-asiamiehellä. Jos tuotteessa ei mitään vikaa niin sitä ei saa tuosta noin vaan palauttaa. Meilläkin olis ollu sitä vähän käytettyä paikat pullollaan jos kaikille luvannu palautuksen. Asiakkaat toki aina sano että rikkihän tää mutta tarjottiin huoltoa ja tarkastettiin, jos ei mitään vikaakaan niin se on voi voi jos katuma iskee,,,

Mä en oo uhkaillu mitään vaan ihan asiallisen sähköpostiviestin lähetin, jossa siis kysyin käytäntöä.
En myöskään räyhännyt liikkeessä, vaan toimin kuten oltiin sovittu eli ellei se sovi tuun sitä vaihtamaan.
No sit kokeiltiin erilaisia takkeja mutta sopivaa ei heillä ollut, jolloin he otti takin takasin ja sain ton lahjakortin hinnasta itelleni.

Enkä oo syyttäny ketään et kukaan olis toiminu väärin mua kohtaan. Toki mua harmittaa toi asia, mut kaikesta oppii.
En ole aikasemmin asioinu näissä ketjuliikkeissä vaan ihan yksityisten omistamissa ja niissä toi palautus on onnistunu siten et on saanu rahana takasin jopa.

Yhteistyössä