T
Tiina
Vieras
mistä tykkäätte seksin aikana? Tai jos miehenne pyytää tekemään jotain mistä ette pidä niin kehtaatteko kieltäytyä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en aina kehtaa:/ häpen vieläkin kun en kehtaa saada orgasmia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minä en vaan uskalla. En uskalla kieltäytyä mistään jota mies pyytää enkä kehtaa sanoa mitä itse haluan. Ehkä jos kirjottaisin niin saattaisin kehdata mutta en uskalla suoraan sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minä en vaan uskalla. En uskalla kieltäytyä mistään jota mies pyytää enkä kehtaa sanoa mitä itse haluan. Ehkä jos kirjottaisin niin saattaisin kehdata mutta en uskalla suoraan sanoa.
Uskalla? Kuullostaa kurjalle. Jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en aina kehtaa:/ häpen vieläkin kun en kehtaa saada orgasmia![]()
Minulla muuten vähän sama. Saan orgasmin tosi harvoin ja silloinkin hävettää.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minä en vaan uskalla. En uskalla kieltäytyä mistään jota mies pyytää enkä kehtaa sanoa mitä itse haluan. Ehkä jos kirjottaisin niin saattaisin kehdata mutta en uskalla suoraan sanoa.
Uskalla? Kuullostaa kurjalle. Jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan.
Siis tiedän että mies loukkaantuu enkä tietenkään halua loukata.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en aina kehtaa:/ häpen vieläkin kun en kehtaa saada orgasmia![]()
Minulla muuten vähän sama. Saan orgasmin tosi harvoin ja silloinkin hävettää.
kiva et jollaki muullakin sama ongelma...en vaan tiiä miks häpen..oikeestaan varmaan koskaan en miehen kans oo saanuvaik on 3 lastaki jo...sit en kehtaa kunnolla kahtoa sitä jos ollaan päällekkäin:/ haluaisin vaikka mitä mut en kehtaa...
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Totta kai...olen hieman hämmentynyt, ei siis pahalla, mutta, miksei omalle miehelleen pysty sanomaan asioita suoraan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Totta ihmeessä. En osaa kuvitella itseäni suhteeseen, jossa asioista ei voi puhua avoimesti. Ei aikuinen ihminen loukkaannu siitä, että kertoo mistä pitää tai ei pidä seksissä. Jokainen normaali ihminen varmasti ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia ja tykkäävät eri asioista.
Se tietysti voi satuttaa, jos nainen on pitkään feikannut tykkäävänsä jostain/saavansa orgasmin ja totuus tulee myöhemmin ilmi. Sellaisesta tulisi varmaan kenelle tahansa paha mieli.