Gallup: Kehtaatteko pissata miehenne näden (tai toisinpäin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tärkeää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta kai! Kakkaaminenkaan ei ole ongelma. Monesti yhdessä tutkimme pyyhkypaperista että onko verta tai muuta jännää. Mies monesti kommentoi pähkinän syöntiäni. Olen kuulema oikea Snickers-tehdas. :)

Kehtaan kehtaan, tottakai. Mä kun olen vessassa niin molemmat lapset saattaa olla siellä kans yhtaikaa pottailemassa jne. Ja ovi jos on auki nii eipä mua haittaa vaik mies näkee. En ihan vieraiden aikana kuitenkaan näin avoimesti toimi mut oma perhe on tietty aivan eri asia.

Mä tunnen yhden miehen jolla vielä lähes 40-vuotiaanakin on traumoja siitä että vanhemmat kävivät ovi auki vessassa hänen lapsuudessaan :/

Mutta siis ette oo tosissanne että noin moni on ovi auki ja lapset tai mies mukana? Minkä takia? :D

Mä tunnen yhden miehen jolla vielä lähes 40-vuotiaanakin on traumoja siitä että vanhemmat kävivät ovi auki vessassa hänen lapsuudessaan :/

Mutta siis ette oo tosissanne että noin moni on ovi auki ja lapset tai mies mukana? Minkä takia? :D

No johan se on palstalta moneen otteeseen luettu et on vastuutonta jättää muksu "yksin", edes vessakäynnin ajaksi.. :p ;)

• Tykkää
Reactions: as if
Kehtaan päästää kultasuihkut vaikka mieheni kasvoille ja kaviaarit suuhun. Joskus käyn vieraissa ja nuoletan mällisen pilluni miehelläni samalla villisti piereskellen.

Henkilökohtaisesti koen helpommaksi jättää oven auki vessaan mennessä, koska 110% kerroista kun vessaan menen, hälyttää lasten tutka ja ovat samantien perässä hakkaamassa ovea. Että siksi.

Kehtaan ja mies myös. Mutta mä haluan silti vessarauhan ja laitan oven kiinni, kun sinnemenen. Lapsi täytyy toki ottaa mukaan useimmiten, kun yksin olen. Kun vähän tuosta kasvaa, niin opetellaan että vessassa saa käydä rauhassa.

Yhteistyössä