Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noi:noi arvet varmaan vaalenee tosta ikas paljon vielä, mulla ainakin on vaalennut hyvin! synnytyksestä 8kk. timmissä kunnossa olet, tuliko paljon kiloja kun olit raskaana?
Alkuperäinen kirjoittaja mmies:en minä ainakaan noilla arvilla lähtis rannalle näyttää itseäni.... lapsi kainaloon ja rannalle näyttää sitä lasta eikä kroppaa. perkules
Alkuperäinen kirjoittaja Läski äiti:Alkuperäinen kirjoittaja mmies:en minä ainakaan noilla arvilla lähtis rannalle näyttää itseäni.... lapsi kainaloon ja rannalle näyttää sitä lasta eikä kroppaa. perkules
Suksi vittuun!!aivan sama mitä muut ihmiset ajattelee!!!upea kroppaja todellakin,ole ylpeä ja ole onnellinen että olet saanut lapsia/lapsen.Teet just niinkuin haluat ja hyvältä tuntuu.rantsulle ja nauti.Onnellisena!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Läski äiti:Alkuperäinen kirjoittaja mmies:en minä ainakaan noilla arvilla lähtis rannalle näyttää itseäni.... lapsi kainaloon ja rannalle näyttää sitä lasta eikä kroppaa. perkules
Suksi vittuun!!aivan sama mitä muut ihmiset ajattelee!!!upea kroppaja todellakin,ole ylpeä ja ole onnellinen että olet saanut lapsia/lapsen.Teet just niinkuin haluat ja hyvältä tuntuu.rantsulle ja nauti.Onnellisena!!!!
No just! taas täytyy olla mammojen kanssa samaa mieltä. Upea on kyllä kroppa, mutta en minäkään kehtaisi tuollaisia arpia esitellä. Sanotte mitä sanotte, mutta kyllähän ne näkyy. Ostaisin uimapuvun.
Excuse me....aivan oma mielipiteeni!vaikka olisin missi tyyppinen enkä läski...Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Läski äiti:Alkuperäinen kirjoittaja mmies:en minä ainakaan noilla arvilla lähtis rannalle näyttää itseäni.... lapsi kainaloon ja rannalle näyttää sitä lasta eikä kroppaa. perkules
No just! taas täytyy olla mammojen kanssa samaa mieltä. Upea on kyllä kroppa, mutta en minäkään kehtaisi tuollaisia arpia esitellä. Sanotte mitä sanotte, mutta kyllähän ne näkyy. Ostaisin uimapuvun.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Läski äiti:Alkuperäinen kirjoittaja mmies:en minä ainakaan noilla arvilla lähtis rannalle näyttää itseäni.... lapsi kainaloon ja rannalle näyttää sitä lasta eikä kroppaa. perkules