Masentava paino-ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kävin taannoin lihavuusleikkauksessa ja paino putosi hyvin. Pääsin vielä isoihin ihon kiristysoperaatioihin. Ne olivat aivan hirveitä! Arvet on rumat! Pahinta on, että en ole pystynyt pysymään mitoissani, vaan olen melkein entisissä mitoissani. Olen vaan tunnesyöjä ja herkkuperse. Mietin, onko edessä sama leikkausrumba ja pääsenkö edes...

Miten siihen leikkaukseen pääsee, tai siis ketkä? Koska mulle on vaan naureskeltu että ehei sä et siihen leikkaukseen pääse. Pitää ilmeisesti painaa vähintään 200 kg?

Yhteiskunnan varoilla tuettavat leikkaukset pitäis muuttaa sellaisiksi, että jos syöt itsesi takaisin samaan kuntoon, joudut maksamaan koko lystin jälkikäteen itse.

Vois se toimia silleen että kun ei oo rahaa syödä niin laihtuu taas!

Jotkuthan oikein kysyvät, miten saisi muutaman kilon lisää tai sanovat että voivat syödä mitä vaan lihomatta = ihmisiä on erilaisia ja joillain on lihominen jotenkin geeneissä, se vaan tapahtuu, vaikka olisi leikkauksen tehnytkin ja saa laihdutettua, mutta lihoo uudelleen.

Leikkaukset oli kamalia, eikä niitä kannata kadehtia! On kiristetty vatsa, lähti kiloja nahkaa ja rasvaa. Rinnat piti kiristää ja käsivarret, jotka roikkuivat myös.

Nyt on hirveän näköistä kun olen lihonut ja ne arvet kiristävät. Pakko on siis hoitaa ja tehdä jotain. En kehtais mennä taas lääkärille, jos siellä on samat lääkärit....

Yhteistyössä