kehtaanko antaa lahjaks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä teen?

Vieras
ostin body shopista pari voidetta lahjaks eräälle ja kotona tajusin vasta haistella sitä ja se on aivan kaameen hajusta:x .Ei viittis hukkaankaan heittää oli aika arvokkaita mut ei pysty itekään käytään.

juu just niitä hamppuja.Ja mä haistelin kauheen kasan kaikkea ja enkä sit lopuks enää itekään tienny enää mitä oon haistellu ja mitä en.Kehtaanko oikeesti??

toisekseen aattelin jos olisin antanu ne joululahjaks sukulaiselle mut viittiikö niitä antaa perheenjäsenelle jos epäilyttää antaa kaverille...olis pitäny ottaa vaik lahjakortti.ja miten sit noi otin ku kaikkia ihania muitakin haistelin.

Mitä laitais tohon isäks et vähän tasapainottus lahja?

no oisko ihan holmöö laittaa viestin lahjan kylkeen et haju ei ehkä mikään ruusunen mut teho hyvä? tai jotain tollasta vai antaako se ymmärtää et se on mun(ki) mielestä ihan kamalaa shaissee.

mulla itelläkin kuiva iho varinki jaloissa et voisin silleen käyttää itekin mut toi haju vaan ei miellytä,no katon nyt sit mikä mieli myöhemmin et annanko vai en,ehkä pistän mukaan vielä jotain hyvää ni ei oo niin kamala.

vieläkin epäilyttää...en tiiä mitä teen! Ei niitä saa varmaan enää palauttaakaan kun niiissä ei oo mitään suojaa kannen ja rasvan välissä ni luulevat vielä et on käytetty enkä mä toisaalta oo menossa sinne päin ja lahja pitäs jo pian antaa.

Yhteistyössä