Hyi hitsi että oksettaaaaa ja hävettäääää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei yhtään kukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei yhtään kukaan

Vieras
Hammas revittiin toissapäivänä ja tämä maku suussa ja hengityksen haju on aivan järkkyä!!! Hampaidenpesu aina hetken helpottaa, mut pian taas lemutaan, yäk, yäk, yäk...
Eilen sit oltiin kylässä tuttavillamme ja siellä oli muutakin porukkaa, juttelin normaalisti ihmisten kans ja vasta kotona tajusin, että minun hengitys haisee aivan sairaasti!! Siis voi järkky....... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Voi tätä häpeän määrää. Kerroin kyllä heillekin, et on vasta hammas revitty, kun oli turpa turrana edelleen...mut jälkeenpäin vasta tajusin, että taisin todella lemuta, kun pari kertaa joku vähän perääntyi edessäni kun poristiin...siis voiiiii itku, että hävettää!!!!!!!!!!!
Miehelle sitten vikisin illan ja vielä tänäkin aamuna, että tunnen itseni niiiin siaksi..........mies tuli sitten ja moiskautti pusun suulle :o ja sanoi, että olen silti ihana itseni, vaikka vähän nyt haisenkin...onneksi kerkesin pistää huulet tiukasti yhteen.............:ashamed:
Tälle hajulle ei ilmeisesti voi tehdä mitään(?), se tulee tuosta poistokuopasta ja haisee juuri sille miltä näyttääkin! :snotty: :snotty: :ashamed:

On minulla ollut aikaisemminkin sama juttu, kun on hampaita revitty, mut niistä on sen verran aikaa, et unohdin koko ihanuuden...et kyllä tämä ihan ok varmaan on. Eilen kävin hammaslääkärissä näyttään tuota koloa ja oli kuulemma hyvännäköinen.

Mulle kävi kerran noin, viisurin poiston jälkeen. Varsinaista tulehdusta se ei ollut. Poistokoloon laitettiin jotain tököttiä pariin otteeseen parin päivän välein, haju ja paha maku hävisi sillä. Samoin on käynyt eräälle ystävälleni.

Yhteistyössä