Kehtaako..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veera

Vieras
Kehtaako mennä huomenna uimaan Kylpylähotelli Caribiaan bikineissä. Rv 35 ja maha on ihan JÄÄTÄVÄ. :D Kauheen ressin nyt ottanu tästä, kun ihmiset jo vaatteetkin päällä tuijottaa ja nyt tarttis maha paljaana hillumaan mennä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tuijota takas niitä ja sano suureen ääneen että mun maha onneks häviää piakkoin :whistle:

:D Vois kokeilla. Mikä siinä oikeesti on, kun ihmiset ohikulkiessa katsoo kerran ja kääntyy kattomaan vielä toisenkin kerran!! Herranjumala, ei se nyt niin ihmeellinen voi olla. :D
Ei mulla oo siis yhtään raskausarpea eikä muutakaan, mut tuntuu et maha on kauheen pelottavan näkönen. :)
 

Yhteistyössä