Tämmösiä mä pohdin kun on nii lämmin ja kaikkee
Ei mut jos se lämmin tulee niin kehtaiskos mennä rannalla ihan vaan tunika päällä uimaan? Tarkoitus oli ylpeänä ison masun kanssa kulkea bikineissä, mutta nyt onkin maha revennyt niin pahasti etten taida arpineni kehdata :/ Rv31 on menossa ja kamalat punaset arvet tossa masun päällä.. Kuinkas te muut ootte toimineet? Ootteko hommanneet äitiysuikkarit, menny bikineillä vai kuinka?
Ei mut jos se lämmin tulee niin kehtaiskos mennä rannalla ihan vaan tunika päällä uimaan? Tarkoitus oli ylpeänä ison masun kanssa kulkea bikineissä, mutta nyt onkin maha revennyt niin pahasti etten taida arpineni kehdata :/ Rv31 on menossa ja kamalat punaset arvet tossa masun päällä.. Kuinkas te muut ootte toimineet? Ootteko hommanneet äitiysuikkarit, menny bikineillä vai kuinka?