Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:Sisällä tokiJa hyvä jos kehtaa. Eipähän tarvii enää miettiä mitä laittaa päälle =) Ja kiitos, mukavaa iltaa toivon minäkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:Sisällä tokiJa hyvä jos kehtaa. Eipähän tarvii enää miettiä mitä laittaa päälle =) Ja kiitos, mukavaa iltaa toivon minäkin!
Hyvä, mulla on vielä ihan vaiheessa koko vaateasia.. ilmeisesti pitäis jotakin burleskihenkistä keksiä mutten ihan puolialasti tahtoisi kuitenkaan mennäMukavaa iltaa sulle
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:Sisällä tokiJa hyvä jos kehtaa. Eipähän tarvii enää miettiä mitä laittaa päälle =) Ja kiitos, mukavaa iltaa toivon minäkin!
Hyvä, mulla on vielä ihan vaiheessa koko vaateasia.. ilmeisesti pitäis jotakin burleskihenkistä keksiä mutten ihan puolialasti tahtoisi kuitenkaan mennäMukavaa iltaa sulle
![]()
Oih, aika kiva! Mulla ei kroppaa semmosiin vaatteisiin... :| Hauskaa iltaa sullekin!
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Ei mullakaan, mutta ajattelin keksiä jotakin vähän sen tyylistä mutta kuitenkin jotakin mitä kehtaisi pitääkin. Vaikeaksi menee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Ei mullakaan, mutta ajattelin keksiä jotakin vähän sen tyylistä mutta kuitenkin jotakin mitä kehtaisi pitääkin. Vaikeaksi menee![]()
Onhan sulla vielä tämä päivä ja osa huomisesta aikaa miettiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Ei mullakaan, mutta ajattelin keksiä jotakin vähän sen tyylistä mutta kuitenkin jotakin mitä kehtaisi pitääkin. Vaikeaksi menee![]()
Onhan sulla vielä tämä päivä ja osa huomisesta aikaa miettiä![]()
Niin on, runsaasti aikaaEhkä sitten nousuhumalassa saan jonkun neronleimauksen pukeutumisen suhteen ja joudun häpeämään itseäni koko ensi vuoden.