Kehtaako huomenna juhlia toppi päällä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Sisällä toki :D Ja hyvä jos kehtaa. Eipähän tarvii enää miettiä mitä laittaa päälle =) Ja kiitos, mukavaa iltaa toivon minäkin!

Hyvä, mulla on vielä ihan vaiheessa koko vaateasia.. ilmeisesti pitäis jotakin burleskihenkistä keksiä mutten ihan puolialasti tahtoisi kuitenkaan mennä :D Mukavaa iltaa sulle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Sisällä toki :D Ja hyvä jos kehtaa. Eipähän tarvii enää miettiä mitä laittaa päälle =) Ja kiitos, mukavaa iltaa toivon minäkin!

Hyvä, mulla on vielä ihan vaiheessa koko vaateasia.. ilmeisesti pitäis jotakin burleskihenkistä keksiä mutten ihan puolialasti tahtoisi kuitenkaan mennä :D Mukavaa iltaa sulle :)

Oih, aika kiva! Mulla ei kroppaa semmosiin vaatteisiin... :| Hauskaa iltaa sullekin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Sisällä toki :D Ja hyvä jos kehtaa. Eipähän tarvii enää miettiä mitä laittaa päälle =) Ja kiitos, mukavaa iltaa toivon minäkin!

Hyvä, mulla on vielä ihan vaiheessa koko vaateasia.. ilmeisesti pitäis jotakin burleskihenkistä keksiä mutten ihan puolialasti tahtoisi kuitenkaan mennä :D Mukavaa iltaa sulle :)

Oih, aika kiva! Mulla ei kroppaa semmosiin vaatteisiin... :| Hauskaa iltaa sullekin!

Ei mullakaan, mutta ajattelin keksiä jotakin vähän sen tyylistä mutta kuitenkin jotakin mitä kehtaisi pitääkin. Vaikeaksi menee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Ei mullakaan, mutta ajattelin keksiä jotakin vähän sen tyylistä mutta kuitenkin jotakin mitä kehtaisi pitääkin. Vaikeaksi menee :D

Onhan sulla vielä tämä päivä ja osa huomisesta aikaa miettiä :D

Niin on, runsaasti aikaa :D Ehkä sitten nousuhumalassa saan jonkun neronleimauksen pukeutumisen suhteen ja joudun häpeämään itseäni koko ensi vuoden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Ei mullakaan, mutta ajattelin keksiä jotakin vähän sen tyylistä mutta kuitenkin jotakin mitä kehtaisi pitääkin. Vaikeaksi menee :D

Onhan sulla vielä tämä päivä ja osa huomisesta aikaa miettiä :D

Niin on, runsaasti aikaa :D Ehkä sitten nousuhumalassa saan jonkun neronleimauksen pukeutumisen suhteen ja joudun häpeämään itseäni koko ensi vuoden.

Äh, mitään ei hävetä! :D
 

Yhteistyössä