kehitysvammaisista kannattais ottaa esimerkkiä

kannattais jokaisen ottaa oppia noista kehitysvammaisista, niin ovat kilttejä ja auttavaisia ja kohteliaita. eivät tuijota sitä omaa napaansa, vaan ottavat muutkin huomioon. esim. äsken kävin kaupassa, niin minulta tippui lattialle pari purkkia koiran ruokaa, kassalla oli yhtä aikaa eräs kehitysvammainen nuori mies, hän tuli heti nostamaan ne minulle lattialta ja tarjoutui jopa kantamaan kasseja kaveriksi autoon. ja niin kauniin hymyn antoi kun häntä kiitin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 19:56 kirpin kirjoitti:
jaa-a...

aika moni kehareista omalla työpaikallani on aikamoisia omaan napaan

tuijottajia,tosin löytyy näitä avuliaitakin persoonia.
Samoin!! Teen töitä kehitysvammaisten kanssa ja niin on heillä samala lailla erillaisetpersoonat kuin muillakin ihmisillä.Onhan meissä ei-vammaisissakin avuliaita ja ystävällisiä ja taas kehitysvammaisissa omaan napaan katsojia. Silti olen ap iloinen, että asian huomasit :) piristi varmasti päivääsi (sen he osaavat:))
 
Juu, varmasti heissä on mukavia ja auttavaisia ja sitten niitä vähemmän mukaviakin.
Kuten yks matami, joka tulee bussipysäkille reilua tuntia ennen bussin saapumista JOKA halvatun aamu.
Siinä sitten huutelee törkeyksiä ohikulkijoille ja pakkaa meille vessaan... :eek:
 
Voi jösös teitä,itse vammaisten kanssa työskennellyt reilu parikymmentä vuotta ja voin sanoa että ovat keskiarvosesti paljon aurinkoisempia ja hyvin käyttäytyvimpiä kuin "terveet"!Ja osaavat nauttia elämän pienistä iloista!
 

Yhteistyössä