Meillä minä käyn vaikka en heräisi edes vessaan,vaan saatan herätä ihan sen takia että käyn molempien huoneessa.Joskus menen monta kertaa yössä katsomaan.Mutta jos menen vessaan tai juomaan niin aina silti käyn katsomassa.Meillä olen tehnyt aina näin ja varmaan teen vielä kauan.Lapset 1v ja 4v.
kyllä minä pientäni katselen kun hän yöllä herää hamuamaan maitoa. Kuutamoisina öinä katselen lempeän yöhämyn lävitse vauvan keskittyneitä kasvoja, kun hän lupsuttaa itsensä täyteen maitoa.
En kävis ellei kuopus heräis joka yö jossain vaiheessa.
En heräis mihinkään muuhun siis vessaan, juomaan tms. vaan nukkuisin sikeästi koko yön jos voisin.
Pahimmillaan eka herätys klo 02 maissa, parhaimmillaan (harvoin!) vassta 06 tietämillä.
Ja monesti useaan kertaan yössä :/
En oikeastaan käy, isompi 7v. saa rauhassa kyllä nukkua yönsä eli hänen huoneeseensa en mene, mutta kuopus 1v. nukkuu yhä meidän huoneessa joten häntä kyllä pitkin yötä välillä kuulostelen, että hengittääkö tms.
Mä käyn "illalla" aina ennen nukkumaanmenoa tarkistamassa että kaikki hyvin ja kokeilen että hengittää.
Ei tuo pahakaan kun mun pikkusisko joskus ennenvanhaan kun kotona vielä asuttiin ja oli useampi sisarus, saattoi yöllä herätä ja käydä isää ja äitiä myöten kokeilemassa että kaikki hengittää, sormi nenän alle ja jos tuulahdus kävi niin kaikki ok