Käytiin eilen kaupassa ja mies sit suuttu ku en antanu sn ostaa hiustentuuhentajaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies suuttui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä. Tai vaimon katsellessa kiinteyttävää, virkistävää kasvovoidetta mies naurahtaisi pilkallisesti että 'heh, et todellakaan tuollaisia turhuuksia osta, sun väsynyttä ja rupsahtanutta pärstääsi ei mikään enää pelasta'.

Nauraa päälle ja menee johkin palstalle juttua lisää nauramaan. Komennettuaan vaimoa palauttamaan purkin hyllyyn...

Onko teillä siis yhteiset rahat, kun sinä noin kiivaasti tahdoit estää miestäsi ostamasta mielestäsi turhaa asiaa? Entä onko miehesi siis ajanut aina päänsä itse kaljuksi? Näin ymmärsin. Oletko siis edes nähnyt miten paljon miehelle noita hiuksia päähänsä kasvaisi jos hän päästäisi ne kasvamaan?

Vaikka kyse olisikin vain pienestä hiusten harvenemisesta, voi se miehellekkin olla kova paikka. Sitä suuremmalla syyllä sitä voisi parantaa jollakin hiustenkasvatustökötillä. Jos mies suureksi osaksi olisi kalju ilman omaa tahtoaan, olisi varmasti totta, ettei sitä mikään aine enää paljoa auttaisi.

Nii yhteisestä kuvetta kaivelemme

Mut mietis nyt, minkä takia sun miehesi halusi alunperin sitä TUUHEUTTAVAA hiussuihketta? Ihan muuten vaan, vai sen takia että se oli TUUHEUTTAVAA?

Mielestäni toi oli ilkeästi tehty ja sinun pitäisi pyytää mieheltäsi anteeksi.

Ju parturi-kampaajana minäkin olen huomannut toisissa miehissä tuollaista ongelmaa ja siksi myös ( mutta enemmän vaimona) tiedänkin, että mies ei siitä loukkaantunut

Ja minä psykologina kehoittaisin miettimään, että näinköhän....

Toisaalta alan miettimään, että tämän on pakko olla provo. Ei kai kukaan kiellä nelikymppistä miestään ostamasta jotain tuollaista????

[QUOTE="vieras";24881450]Ja minä palstalaisena tiedän paremmin kuin sinä, että loukkaantui, koska edelleenkin mököttää. Hei haloo ap.[/QUOTE]

Niin siitä että joutui laittaa purkin hyllyyn takaisin. Mitä sit, miks edes otti

Etkö sinä AP oikeasti ymmärrä, että mistä se sun miehesi suuttui? Kielsit häntä ostamasta hiuksia tuuhentavaa suihketta minkä hän halusi, sanoit että ei se sun kaljuusi enää auta, käskit viemään takaisin hyllyyn ja nauroit päälle. Keksin nopeasti kolme asiaa tuosta samasta jutusta, mistä voi hyvin vetää herneet nenään.

Niin siitä että joutui laittaa purkin hyllyyn takaisin. Mitä sit, miks edes otti

Sultako se lupa on kysyttävä??? Aikusen ihmisen. Säkö sitä määräilet mitä mies saa tai ei saa ottaa kaupassa. Etkö sä edes yritä tajuta miestäsi. Kai se ny loukkaantuu jos aletaan komentaa kun lasta. Eihän se ollu ku yks purkki jotain ainetta jonka ottamista sä et ny sattunu tajuamaan.

[QUOTE="jebulis";24881525]Ja minä psykologina kehoittaisin miettimään, että näinköhän....

Toisaalta alan miettimään, että tämän on pakko olla provo. Ei kai kukaan kiellä nelikymppistä miestään ostamasta jotain tuollaista????[/QUOTE]

Jes, onneksi joku tajusi :D
Oikeesti asia meni näin.
Olimme kaupssa ja siellä tosiaankin oli tarjouksessa oliko nyt Lumenen sarjaan kuuluvia tuotteita miehille. Katselin niitä ja mies tuli siihen viereen kans katselemaan ja nappasi sit sellaisen tuuheuttajasuihkepullon ja sanoi et ton haluaa isäinpäivälahjaksi. Vastasin siihen et ok. Ajoimme kotia niin mies kysyi et et kai ottanut tosissaan että sen haluaisin ja mä sanoin et periaatteessa en, mutta nyt kun toivoit niin saat sen. Mies sit äsken sano,etä laitappa sinne palstalle tää juttu ja katso mitä mammat mahtaa asiasta tuumata.
Niin ja tiesoksi kaikille,että mun mihellä on ihan julmettuman paksut hiukset :D

Kyllä minä osaltaan pystyn ymmärtämään aloittajaakin, vaikka tavaran takaisin hyllyyn vieminen onkin vähän turhan miestä alentavaa, mutta ehkä mies on yleisestikkin tottunut siihen. Eli se voi olla heidän tapansa toimia suhteessa, jokaisella parilla on omansa. Ymmärrettävämpää asiasta tekee mm. se, että heillä on yhteiset rahat, aloittaja on itsekkin tarkka rahan suhteen ja jos hän todellakin on parturikampaaja, jolla on ammattinsa myötä myös oikeaa tietoa siitä, ettei hiustentuuheuttamistökötti hänen miestään auttaisi.

Turhasta ukko suuttui, pitäisihän tuo tajuta ettei kalju tuuhennu. Toki olisi voinut jättää nauramatta toisen yksinkertaisuudelle, se ei ollut nätisti tehty. Toisaalta pettäväthän naiset itseään jos jollakin selluliittivoiteilla, magneettikoruilla, rasvasieppareilla ym. humpuukilla. Ja kyllä siitä naisille sanotaan, mutta hepä eivät loukkaannu kun on vertaistukea toisista höperöistä, jotka suu vaahdossa kehuvat humpuukituotteita.

Turhasta ukko suuttui, pitäisihän tuo tajuta ettei kalju tuuhennu. Toki olisi voinut jättää nauramatta toisen yksinkertaisuudelle, se ei ollut nätisti tehty. Toisaalta pettäväthän naiset itseään jos jollakin selluliittivoiteilla, magneettikoruilla, rasvasieppareilla ym. humpuukilla. Ja kyllä siitä naisille sanotaan, mutta hepä eivät loukkaannu kun on vertaistukea toisista höperöistä, jotka suu vaahdossa kehuvat humpuukituotteita.

Loisto heitto :D

Loistava heitto :D

Jes, onneksi joku tajusi :D
Oikeesti asia meni näin.
Olimme kaupssa ja siellä tosiaankin oli tarjouksessa oliko nyt Lumenen sarjaan kuuluvia tuotteita miehille. Katselin niitä ja mies tuli siihen viereen kans katselemaan ja nappasi sit sellaisen tuuheuttajasuihkepullon ja sanoi et ton haluaa isäinpäivälahjaksi. Vastasin siihen et ok. Ajoimme kotia niin mies kysyi et et kai ottanut tosissaan että sen haluaisin ja mä sanoin et periaatteessa en, mutta nyt kun toivoit niin saat sen. Mies sit äsken sano,etä laitappa sinne palstalle tää juttu ja katso mitä mammat mahtaa asiasta tuumata.
Niin ja tiesoksi kaikille,että mun mihellä on ihan julmettuman paksut hiukset :D

Niin varmasti.

Yhteistyössä