Käytättekö te muut koskaan seksileluja ja jos niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Eli ajattelin hankkia meidän molempien piristykseksi jotain "tuhmaa" ja eilenkin surffailin illalla mm. kaalimatojen sivuilla ja yritin haeskella jotain pariskunnille sopivaa. Nyt onkin ongelma siinä, etten tiedä mikä sellainen olisi! Periaatteessa olen kyllä ihan kokeilunhaluinen, mutta en tiedä mitä sitä kokeilisi. Asuja tietty, mutta jotain muutakin... mitenkähän tuo mies suhtautuu suunnitelmiini?

Olisi kiva kuulla ihan kostailemattomasti vaikka harmaana, onko joku kapistus teitä sytyttänyt (pariskuntana!) vai onko ne ihan turhia..? Ja miten niitä voisi käyttää yhdessä?

Eniten mietin sitä, että viekö se kahdenkeskistä intiimiyttä pois jos mukaan kaivetaan vaikka joku dildo? En myöskään haluaisi että mies innostuisi jostain keinopillusta, tai varsinkin kun niiden mainostekstit on aika masentavia keski-ikää kolkuttavalle äidille. Onko kukaan kokeillut mitään anustappeja tai helmiä?

Dildo on kiva, sitä kun voi käyttää siinä normaalin yhdynnänkin aikana vahvistamassa fiiliksiä. Mieheni on sitä mieltä että se tekee "gutaa" myös hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja avioseksikäs;26756150:
Dildo on kiva, sitä kun voi käyttää siinä normaalin yhdynnänkin aikana vahvistamassa fiiliksiä. Mieheni on sitä mieltä että se tekee "gutaa" myös hänelle.

Siis mitä? Tungetko dildon samaan vai eri reikään kuin miehesi penis on? Vai tarkoitatko vibraattoria?

No meillä on semmonen pieni anustappi ja voin kertoo että molemmat nauttoo sen käytöstä. (eli siis mieheni tykkää sen mulle laittaa ja se kyllä tuntuu hyvälle ku vähän värisee.) Suosittelen! :)

Mulla oli seksileluja (lähinnä vibraattori) jo kun tapasin mieheni. Hetken seurustelun jälkeen uskalsin kertoa paheistani peläten että mitä häm ajattelee...Suhtautui TOSI hyvin ja nyt 6 vuoden jälkeen teemme säännöllisesti ostoksia piristämään makuukammarin puolta. Näitä meillä nyt käytössä;

*Anuatappi (välillä minulla,välillä miehellä)
*vibraattori mulle vahcistamaan(nopeuttamaan orgasmin saantia)
*mikskäköhän sitä nyt sanotaan...sellanen strap-onin tyyppinen tekopenis jota pidän sisälläni ja nussin miestä takaapäin. Kaikki ei ehkä täst' tykkää mutta tämä on meidän juttu.

Hyvät puhdistusaineet on a ja on eli kannattaa samalla ostaa jotain desinfoivaa ainetta,saa samoista liikkeistä.

Hyviä kokeiluja,uskon että miehesi suhtautuu hyvin jos ensin vaikka ehdottelet varovasti ;)

Mulla on kotona muutama dildo ja sellainen anusstappikin löytyy. Nyt olis tarkoitus kaupoille mennä tässä lähiaikoina. Haaveilen siitä perhosesta tai vastaavasta, sellainen klitoriskiihotin joka laitetaan hihnoilla naiselle. Sitäkin voi käyttää yhdynnän aikana, värisee miehellekin. :)

Mulla oli seksileluja (lähinnä vibraattori) jo kun tapasin mieheni. Hetken seurustelun jälkeen uskalsin kertoa paheistani peläten että mitä häm ajattelee...Suhtautui TOSI hyvin ja nyt 6 vuoden jälkeen teemme säännöllisesti ostoksia piristämään makuukammarin puolta. Näitä meillä nyt käytössä;

*Anuatappi (välillä minulla,välillä miehellä)
*vibraattori mulle vahcistamaan(nopeuttamaan orgasmin saantia)
*mikskäköhän sitä nyt sanotaan...sellanen strap-onin tyyppinen tekopenis jota pidän sisälläni ja nussin miestä takaapäin. Kaikki ei ehkä täst' tykkää mutta tämä on meidän juttu.

Hyvät puhdistusaineet on a ja on eli kannattaa samalla ostaa jotain desinfoivaa ainetta,saa samoista liikkeistä.

Hyviä kokeiluja,uskon että miehesi suhtautuu hyvin jos ensin vaikka ehdottelet varovasti ;)

Siis panet miestäsi peräaukkoon tekopeniksellä? ja tuo samainen penis on sun sisällä..vaat? onksulla kuvaa moisesta vekottimesta?

Meillä on seksiasuja (mies tykkää älyttömästi kun puen niitä päälle ja yllätän (toimiijokakerta)), Dildo jossa samassa klitoriskiihotin, miehen ei tarvitse aina nuolla/sormettaa vaan voi käyttää dildoa minuun, hän tykkää siitä, lisäksi tykkää katsella kun käytän sitä itse. (+ jos miestä ei joskus kiinnosta, dildo on aina valmiina ;)), Sitten meillä on penisrengas värinällä, nainen päällä ja värinä päälle niin saa klitoriskiihotusta samalla + lisää miehen mielihyvää.
Siskollani ja hänen miehellään on sitomissetti (kädet, jalat, suukapula, ruoska) kuulemma heille aivan täydellinen.. ;)

Vaihtoehtoja kyllä riittää, ja suosittelen kaikille. Jos seksi elämä on kunnossa, niin suhde yleensä toimii paremmin. Keskustelkaa yhdessä fantasioistanne avoimin mielin, niin kumpikin saa jotain mistä tykkää. ;)

[QUOTE="vaimo";26756097]
Eniten mietin sitä, että viekö se kahdenkeskistä intiimiyttä pois jos mukaan kaivetaan vaikka joku dildo? En myöskään haluaisi että mies innostuisi jostain keinopillusta, tai varsinkin kun niiden mainostekstit on aika masentavia keski-ikää kolkuttavalle äidille. [/QUOTE]

Ei vie. Ei ne lelut ole kuitenkaan pääasia, ne ovat avuksi ja tuovat pientä lisäkipinää.

Tekopillusta kannattaa keskustella miehen kanssa. Tiedän kavereita, jotka eivät millään hyväksy kumipillua. Itse en pistänyt pahakseni, kun vaimo sellaisen hankki (fleshlight). Se on mukavan erilainen, ei korvaa oikeaa, mutta yllätyin :D

Alkuperäinen kirjoittaja häh;26756287:
Siis panet miestäsi peräaukkoon tekopeniksellä? ja tuo samainen penis on sun sisällä..vaat? onksulla kuvaa moisesta vekottimesta?

Voin yrittää etsiä kuvan,mutta siis siinä on iso pallonmuotinen osa joka tulee mun sisälle,lihaksia jännittämällä pysyy sisällä. Jatkeena on tekopenis jolla sitten voi tehdä mitä mielikuvitus keksii ;)

Meillä on minun 4 dildoa, miehen yksi dildo, käsikahleet.. Tullaan hommaamaan hapsupiiska, jalkakahleet jne.. Ollaan vissiin kieroutuneita :D (tai sitten vaan kokeilunhaluisia ja avomielisiä seksin suhteen). Meillä kuuluu seksiin muutakin kuin pimeässä peiton alla perusasennossa.. Taitaa tuo perusasento meillä olla sellaista harvinaisempaa herkkua :P

Olen vanha aviomies. Vaimoni kanssa omistamme ja silloin tällöin molemmat käytämme omia seksilelujamme. Ne antavat meille kummallekin miellyttävää vaihtelua ja virkistävät intiimiä suhdettamme nyt eläkeiässäkin. Vielä työelämässä ollessani tein usien virkamatkoja, ja siten hotelliöitä kertyi todella paljon. Perheemme toimintatapoihin ei kuulu "vieraissa käynti", ja matkoilla minun piti kuitenkin iltaisin saada tyytyväisenä unen päästä kiinni. Ratkaisuni asiaan oli moottorikäyttöinen keinovagina, jolla olen vuosikymmenten saatossa yksinäisinä matkailtoinani varmaan lukemattomia kertoja "päässyt onneen" ennen nukahtamistani. Olen aina käyttänyt tuossa toimituksessani kondomia, ja siten minun ei ole tarvinnut laukeamiseni jälkeen puhdistella spermaista tekopimppiä, mikä työ olisi mielestäni turhan sotkuista. Vaimollani on niin ikään oma hieromasauvansa, jota hänkin hygieniasyistä käyttää tietääkseni vain kondomin kanssa. Nyt eläkkeellä ollessamme käytämme joskus em. välineitä eroottisia elokuvia yhdessä katsoessamme tai varsinaisten sänkyhommien esileikkinä. Mitään mustasukkaisuutta seksilelut eivät ole meille aiheuttaneet.

Erilaisia vibroja on 6kpl, peniksen päälle laitettavia öö.. Mitähän ne on nimeltään, sellaisia ns. putkia, joissa on esim. nystyröitä, erilaisia on 5kpl, pari dildoa, ja lisäksi sitten kiihotus-geeliä ja muita tällaisia löytyy

Itselläni on pupu-hieromasauva, mutta sitä käytän lähinnä itsekseni. Mies on ihan hulluna sidontaleikkeihin, joten niitä tarvikkeita sitten löytyykin: kahleet jalkoihin ja käsiin, "collar", erilaisia ketjuja ja naruja sitomiseen... jotain miehen itse väsäämiä, joilla saa kädet ja kaulan kiinni... keittiön ovenpielissä on koukut joihin saa kahleet kiinni...
Toinen mies taas tykkää kurittamisesta. Hänellä on aikamoinen setti erilaisia lyöntivälineitä: 9-päinen ruoska, pitkä yksipäinen, nahkalätkä, raippa... vaikka eipä siihenkään tarvitse välttämättä kuin vyön tai vielä nöyryyttävämmin itse haetun koivuvitsan...

Yhteistyössä