Käytätkö merkkivaatteita siis esim gant, peak, burberry, lacoste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Vähemmän tulee käytettyä, paitsi jos kirpparilta löydän. Niin ja mies taas käyttää oikeastaan lähes ainoastaan merkkivaatteita. Ei merkeillä "pröystäilläkseen" vaan laadun vuoksi.

Täytyy vielä takertua tuohon että Gant olis keskihintaista... mun omien hintavertailujen perusteella Gant ja Burberry käy aika yksiin, ellei Gant ole jopa kalliimpi...

Ja toki nuo kaikki edellä mainitut merkit on ns. pilipalia verrattuna Chaneliin ja Dolce Gabbanaan yms...

Gant on julmetun kallis. Pelkkä lasten huppari 135 euroa!

Aikuisten vaatteissa burberry on kyllä kalliimpi kuin gant. Esim.stokkalla burberryn puseroista saa maksaa +200 euroa, gantista +100.

Mutta kunnon merkkivaatteet eivät sitten tähän ketjuun kuulukaan (cucci, chanel, prada tms)

Itse käytän gantia, hilfigeriä, bossia, sandia ja marco poloa. noista kaikki suht samaa hintaluokkaa, ehkä boss tietyissä vaatteissa hiukan kalliimpi

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Vähemmän tulee käytettyä, paitsi jos kirpparilta löydän. Niin ja mies taas käyttää oikeastaan lähes ainoastaan merkkivaatteita. Ei merkeillä "pröystäilläkseen" vaan laadun vuoksi.

Täytyy vielä takertua tuohon että Gant olis keskihintaista... mun omien hintavertailujen perusteella Gant ja Burberry käy aika yksiin, ellei Gant ole jopa kalliimpi...

Ja toki nuo kaikki edellä mainitut merkit on ns. pilipalia verrattuna Chaneliin ja Dolce Gabbanaan yms...

Oho! Meidän kuopuksen Gantin huppari maksoi 75? eli missä niistä 135? kiskotaan?
Mun näppituntumalla Burberry olis kalliimpi kuin Gant ja Gant taas aika samoissa hinnoissa Hilfigerin kanssa, tosin hitusen kalliimpi. Ainakin Stockalla on Burberryt kalliimpia, oon muutamaa hametta joskus kuolannut mutta mun lompakolla ne jää pelkiksi kuolailuiksi kun sitten taas jotain Gantia oon välillä ostanutkin.

Vaan meidän esikoisen Gantin paita maksoikin 2 ? B)

Oho! Meidän kuopuksen Gantin huppari maksoi 75? eli missä niistä 135? kiskotaan?
Mun näppituntumalla Burberry olis kalliimpi kuin Gant ja Gant taas aika samoissa hinnoissa Hilfigerin kanssa, tosin hitusen kalliimpi. Ainakin Stockalla on Burberryt kalliimpia, oon muutamaa hametta joskus kuolannut mutta mun lompakolla ne jää pelkiksi kuolailuiksi kun sitten taas jotain Gantia oon välillä ostanutkin.

Niin mut meidän kuopuksen Eccon kendät maksoivatkin 1? :D

Niin mut meidän kuopuksen Eccon kendät maksoivatkin 1? :D

okei pistit paremmaksi :snotty:

Käytämme kyllä mieheni kanssa mutta en ole viitsinyt vielä lapsellemme ostaa kun hän on niin pieni. Jostain merkkivaatteista kyllä huomaa eron eli laadun :) siksi panostan tiettyjen merkkien neuleisiin ja t-paitoihin (kestää paremmin kulutusta, ja kokemusta ON :) ), farkut ostan AINA "merkiltä" vähän hymyilyttää tuo ilmaus merkkivaate sillä onhan halppis vaatteissakin merkki :D halppisvaatteitakin tulee shoppailtua aina sillon tällön!

No kyl multa joitain merkkituotteita löytyy.Tutulta on tullu pari Peakin paitaa ku on niiden myyntiedustaja...on kyl tosi hyvä laatuisia ja mukavia päällä.
Ite en kyl rahaa hassais kauhiasti vaatteisiin vain merkin vuoksi,pääasia et tuntuu hyvälle päällä

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mitä toi Peak tekee tossa listassa?

Helvetin kallis ja laadukas merkki, jollet ole sattunut huomaamaan.

Tosiaakin, haha!!! myydään intersportissa. ei todellakaan ole kallis. puolet halvempi kuin reimatec tai raiski

Ei muuten ole! Colleget maksaa 65 euroa, takit yli 300 e!

Juu, mut nii maksaa reimatecitkin(aikuisten takkia ja housuja et saa alle 200e) ja raiskit.

Kyllä saa, esim hobby hallissa maksaa aikuisten Reimatec puvut 199 ?, kyllä Peakin vaatteet on kalliimpia.

Muutama Peakin vaate löytyy. Talvitakki ja toppahousut sekä sadeasu. Laadukkaita ja kestävät minun käytössäni vuosia. Pyrin tätä vaatemerkkiä ostamaan alesta ja löytyykin usein hyvin :)

Muutama Peakin vaate löytyy. Talvitakki ja toppahousut sekä sadeasu. Laadukkaita ja kestävät minun käytössäni vuosia. Pyrin tätä vaatemerkkiä ostamaan alesta ja löytyykin usein hyvin :)

Peakin vaatteet on todella laadukkaita ja kestäviä. Kestää monta v takki, housut ulkoilupukuna kun pitää hyvää huolta :)

Meillä ei oo ollu noista ap:n merkeistä mitään, eikä varmasti tulekaan. Espritiä voin joskus ostaa. Ei meillä myöskään ole Reimatecejä :D
Suurin osa vaatteistamme on a´la H&M, Lindex, KappAhl jne..

Käytän ns. merkkivaatteita esim. farkuissa, teeppareissa yms. mutta kaapistani löytyy kyllä edullisempiakin vaatteita. Eli harkitusti ostan merkkejä ja silloin kun hyvällä hinnalla saan; usein ulkomailta. Esim. jenkeistä on tullut Hilfigeriä, Guessiä, Ralph Laurenia ja Calvin Kleinia raahattua; suomen hintoja en niistä maksaisi vaikka kyseisistä merkeistä pidänkin.

Jotain tosi kalliita vaatteita on tullut ostettua mutta ihan yksittäis kappaleita, harvoin siis.
Lontoossa asuessa ostin muutamia niin törkeän hintaisia rättejä että täällä ei tulisi mieleenkään. Mutta onpa kyllä kestäneet..
Yleensä kyllä ostan suhteellisen peruskamaa tyyliin h&m.

Benettonilla on minusta ihania poikien vaatteita, värikkäitä. Ennen luulin että olisivat kalliita mutta yllätyin miten kohtuu hintaisia lastenvaatteita löysin =)
Vihaan kaikkia mustia ja synkkiä hirviö vaatteita mitä pojille on kauheasti, lapsi itsekään ei niitä halua päällensä.

Jos ajattelette että saisitte jotain irti Chanelin tai Diorin putiikeista tuolla 135 eurolla niin uskokaa unelmiinne.. Chanelilla hulahtaa kenkiin helposti tonni poikineen ja tämän vuoksi näitä Haute Coutureen luokiteltavien muotitalojen tuotteita harvemmin tavallisten tallaajien päällä näkyy ainakaan Suomessa. :P

Miehellä ja mulla ei taida olla yhtään merkkivaatetta. Tytölle olen ostanut Gymboreeta, myös monsoonia ja gapia kun on tosi nättejä, olen vähän kyllästynyt näihin nalle puh ja hello kitty-juttuihin joita joskus pelkästään ostelin. Pojalle yhen paidan gymboreelta ostin kun pojille ei oikein löydy jaite en osaa/jaksa käydä jenkeistä tilaamaan niin olen huuto.netistä sitte ostanut. En ole niin merkkivaatteiden perään, kunhan vaate on nätti ja ei rupsahda heti ekassa pesussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Effan:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Onko marimekko merkkivaate??? :whistle:

Ulkomailla kyllä.. useimmat suomalaiset saattaa pitää kuluneena unikko söhönä, mutta ulkomailla kuumaa kamaa..

voi...tuo unikko ei kata lähestulkoonkaan koko marimekon mahtavaa skaalaa... :p
ja Peak on astetta kalliimpi ku icepeak

Alkuperäinen kirjoittaja Dansku:

Jos ajattelette että saisitte jotain irti Chanelin tai Diorin putiikeista tuolla 135 eurolla niin uskokaa unelmiinne.. Chanelilla hulahtaa kenkiin helposti tonni poikineen ja tämän vuoksi näitä Haute Coutureen luokiteltavien muotitalojen tuotteita harvemmin tavallisten tallaajien päällä näkyy ainakaan Suomessa. :P

No mä en ainakaan ajattele :D . Siis mähän just kirjoitin että nuo merkit on ihan pilipalia verrattuna Chaneliin ja muihin vastaaviin. Ja siis tuolla pilipalilla tarkoitin just hintaa, laadussa tuskin enää eroa paljon on.

Yhteistyössä