Käytätkö merkkivaatteita siis esim gant, peak, burberry, lacoste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aijuu, mutta pojiltahan nuita löytyy... Kiitos apen, on Poloa, Lacostea ja Massimo Duttia, Hilfigeriä ja Fubua. Jos joku nyt ei merkkimerkki olekaan, saanen anteeksi kun en aihetta seuraa :D

Vähemmän tulee käytettyä, paitsi jos kirpparilta löydän. Niin ja mies taas käyttää oikeastaan lähes ainoastaan merkkivaatteita. Ei merkeillä "pröystäilläkseen" vaan laadun vuoksi.

Täytyy vielä takertua tuohon että Gant olis keskihintaista... mun omien hintavertailujen perusteella Gant ja Burberry käy aika yksiin, ellei Gant ole jopa kalliimpi...

Ja toki nuo kaikki edellä mainitut merkit on ns. pilipalia verrattuna Chaneliin ja Dolce Gabbanaan yms...

Kaapista löytyy kyllä noita kyseisiä merkkejä... +Hilfigeriä ja Henri Lloydia En oo mikään merkkifriikki, mutta ostan jos löytyy joku kiva. Gantin sisustusjutuista tykkään, löytyy pyyhkeenä, patalappuna ja tyynynä niitä meiltä. Vielä kun sen yhen viltin sais hommattua... ja vessaan sen maton :p

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Vähemmän tulee käytettyä, paitsi jos kirpparilta löydän. Niin ja mies taas käyttää oikeastaan lähes ainoastaan merkkivaatteita. Ei merkeillä "pröystäilläkseen" vaan laadun vuoksi.

Täytyy vielä takertua tuohon että Gant olis keskihintaista... mun omien hintavertailujen perusteella Gant ja Burberry käy aika yksiin, ellei Gant ole jopa kalliimpi...

Ja toki nuo kaikki edellä mainitut merkit on ns. pilipalia verrattuna Chaneliin ja Dolce Gabbanaan yms...

Gant on julmetun kallis. Pelkkä lasten huppari 135 euroa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Gant on julmetun kallis. Pelkkä lasten huppari 135 euroa!

Oho! Meidän kuopuksen Gantin huppari maksoi 75? eli missä niistä 135? kiskotaan?
Mun näppituntumalla Burberry olis kalliimpi kuin Gant ja Gant taas aika samoissa hinnoissa Hilfigerin kanssa, tosin hitusen kalliimpi. Ainakin Stockalla on Burberryt kalliimpia, oon muutamaa hametta joskus kuolannut mutta mun lompakolla ne jää pelkiksi kuolailuiksi kun sitten taas jotain Gantia oon välillä ostanutkin.

Yhteistyössä