Käytätkö merkkivaatteita siis esim gant, peak, burberry, lacoste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meiltä löytyy Burrea,Gantia, Timbeä, RL,Lacosten,Kenzon,Ellen,Pampolinan,Diorin,DKNY:n,YM.Merkkikuteita ja paljon. Sit on ihan lindex,h&m, PO.P, småfolk,duns ym. vaatetta. Suurin osa on merkkikuteitaja nyt siis puhuttiin lastenvaatteista. =)

Meillä käytetään paljon Pradaa ja D&G:ta. Eikä se anna mielestäni mitään junttia uusrikkaan kuvaa. Miksi pitäisi?
Me ostamme niitä koska on varaa. Ja koska pidämme niiden vaatteista. Ei siinä sen suurempaa filosofiaa tarvitse.

Ärsyttää kun Suomessa pitäisi kaikki varallisuus kätkeä kirpparivaatteiden taa. Kummallista peruskateutta. Ihmisiä ei saa arvottaa varallisuuden ja pukeutumisen mukaan.
Ja jos jollakulla sattuu varallisuutta olemaan, niin näyttäköön sen. Hyvä että joitain lykästää :)

Käytän Ralph Lauren, TH, Liu Jo, Diesel, Seven all man kind, Monsoon vaatteita. Merkillä ei oikeastaan ole niin väliä eikä hinnalla kunhan vaate tuntuu käteen laadukkaalta ja kestää sen minkä sen oletankin. Juhlavaatteissa tykkään bossin vaatteista.

Jos todella omistaisit niin osaisit varmaan sen myös kirjoittaa... Vai lukiko Viron housuissa noin, kuiten kirjoitit?

Merkkivaatteissa ei maksa mikään muu kuinse itse merkki siinä vaatteet/jalkineen/asusteen kyljessä.
Merkki ja ihmisille tietoisesti luotu mielikuva saavat tuotteen kuulostamaan paremmalta kuin se oikeastaan onkaan.
Sama tuote usein myynnissä halpahalleissa mutta eri merkillä ja kuitenkin se merkillinen on olevinaan parempi vain sen mielikuvan vuoksi.
Merkillisetkin tuotteet sarjatuotetaan halpamaissa lapsityövoimalla, valitettavasti. Näin saadaan minimoitua kustannukset ja maksimoitua voitto!

Eri asia on sitten nämä ihan oikeat käsityönä suunnittelijan ITSENSÄ ompelemat vaatteet/asusteet/jalkineet, joista kuuluukin maksaa oikea korvaus.

Mielikuvista on ihan turha alkaa maksamaan mitään.

Urheilu/ulkovaatteissa minulla on ns. merkkivaatteita kuten Peak, ihan vaan sen takia että ovat toimivia, kestäviä ja lisäksi hyvännäköisiä. Farkut, paidat ym. sitten ihan vaan tarpeen ja maun mukaan H&M, Vila, Esprit jne.

Mun mielestä on aika hassua puhua Peakista ja Chanelista samassa lauseessa, kuten jouku teki...
Jos mä haluan hyvän ja kestävän goretex takin, joka sattuisi olemaan vielä lämminkin ja hyvän näköinen, en mene sitä Chanelilta hakemaan... Tai jos haluan istuvan jakkupuvun, ei Peak (Performance) ole oikea osoite...

Juu löytyy, lähinnä laukkuja ja kaulaliinoja, miehellä kenkinä...ja voi että joitain näyttää ärsyttävän tämäkin :D Pitäisi ilmeisesti olla kovinkin pahoillaan näistä vaatteista...:laugh:

ganttia joo, muista satunnaisesti jotain escadaa tms, jos tarvitsee juhlavaatetta. Gant on pitovaatteena hyva. Kyllahan "merkkivaatteen " erottaa sokeakin istuvuudesta, materiaalista, leikkauksesta ja kankaasta, oli mitaan merkkeja nakyvissa tai ei. Ja kun on noiden makuun paassyt, vaikea vaihtaa takaisin halpakaupan vaatteisiin. Heikkous on kashmir villaiset tuotteet, merkista viis ...

Luulis tosiaan et kun alotatte ton merkkivaate/asuste kyselyn ois jotain muutaki kuin hilfiger ja gant yms.. ne on aika lame. On guccit, pradat, vuitton armanit, cartierit ja nää joissa hintaa on sitten senkin edestä

Alkuperäinen kirjoittaja Löytyy;12127530:
Käytän ns. merkkivaatteita esim. farkuissa, teeppareissa yms. mutta kaapistani löytyy kyllä edullisempiakin vaatteita. Eli harkitusti ostan merkkejä ja silloin kun hyvällä hinnalla saan; usein ulkomailta. Esim. jenkeistä on tullut Hilfigeriä, Guessiä, Ralph Laurenia ja Calvin Kleinia raahattua; suomen hintoja en niistä maksaisi vaikka kyseisistä merkeistä pidänkin.

samoin

Mä en kyllä jotenkin jaksa uskoa, että mun Armanin paita kestäisi sen kauempaa kuin henkkamaukankaan (mitkä itseasiassa ainakin mun käytössä kestävät yllättävän ja todellakin pitkään + ovat kivoja ja edullisia).
Calvinin superihanat korkkarit menee taatusti paskaksi väärissä oloissa siinä missä muutkin.
Calvinin lompakon odotan kestävän pidempään kuin 2v. Mutta saa nähdä.

Miehen Armanin bokserit tuskin on sen parempia kuin Henkkamaukatkaan??? Kunhan ostin huvikseni...

[QUOTE="totuus on";22744505]Merkkivaatteissa ei maksa mikään muu kuinse itse merkki siinä vaatteet/jalkineen/asusteen kyljessä.
Merkki ja ihmisille tietoisesti luotu mielikuva saavat tuotteen kuulostamaan paremmalta kuin se oikeastaan onkaan.
Sama tuote usein myynnissä halpahalleissa mutta eri merkillä ja kuitenkin se merkillinen on olevinaan parempi vain sen mielikuvan vuoksi.
Merkillisetkin tuotteet sarjatuotetaan halpamaissa lapsityövoimalla, valitettavasti. Näin saadaan minimoitua kustannukset ja maksimoitua voitto!

Eri asia on sitten nämä ihan oikeat käsityönä suunnittelijan ITSENSÄ ompelemat vaatteet/asusteet/jalkineet, joista kuuluukin maksaa oikea korvaus.

Mielikuvista on ihan turha alkaa maksamaan mitään.[/QUOTE]

Ei taatusti pidä paikkansa vaikkapa ihan vaan lasketteluvaatteissa, materiaaleissa kun on eroja

Yhteistyössä