Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mua kyllä ihmetyttää kovasti se, miksei ap:n mies ole tehnyt elettäkään kun hänen oma tyttärensä tulee kotiin mustelmille hakattuna ja katuojassa uitettuna. Meillä oltaisiin viety lapsi samantien lääkäriin, todistus vammoista, valokuvia todisteeksi, ja sitten rikosilmoitus. Ei mun mies olisi todellakaan odottanut vaan, kunnes vaimo (joka tässä tapauksessa ei ole edes lapsen äiti) hoitaa homman
Jos ei aplla ole miestä? ap ei vastaa, mutta mikä yhteisö se on, jossa asuu? Joku haaremi?

Olette te sitten hauskoja.
Mies on tehnyt osuutensa. ottanut opettajaan yhteyttä. Opettaja on jutellut tyttöjen kanssa, lue edellä.
myös koulukuraattori on tietoinen asioista. Koko luokan luokkahenki on huono, siellä on paljon tämänkaltaista ja muunlaista kiusaamista. opettajan ja kuraattorin ja oppilaiden kanssa on ollut keskusteluja.
Lässyn lässyn.
ei tässä mitkään lääkärintodistukset auta, ihan oikeasti, poliisijutut. Ei ne ole niin mustavalkoisia, että viaton NN kävelee katua pitkin ja roisto KK hyökkää päälle takavasemmalta, vaan kyseessä on kahden saman ikäisen tytön kina, joka päättyy siihen, että vanhvempi Kk käy päälle.
KK.n vanhemmat tietää myös, ovat keskustelleet opettajan kanssa, ovat sanoneet ettei kiinnosta.
KK on ollut jälki-istunnossa siitä, että on kiusannut NNää ja tästä Kk on sitten huudellut, että kostaa tämän NN.lle, hakkaa tämän tai käskee jonkun muun hakata.
Tänään miehen oli tarkoitus käydä jututtamassa tätä tyttöä, mutta tulikin kiireinen työmeno, eikä päässyt. Minä otin oikeuden omiin käsiini.
En tiedä tuottaako tämä tulosta.
NN saa myös oman puhuttelunsa.
Kysymys on siitä, että on otettava vastuu omasta tekemisestä. Siitä, että puhaltaa itse ajoissa tilanteen poikki.
Nämä opettajan puhuttelut "vika on teissä molemmissa, tehkää nyt sovinto, kättä päälle" eivät ole tuottaneet tulosta, koska heti oven takana on KK alkanut huutamaan omiaan.
Kyllä KK kovasti yritti: emmä mitään ole tehnyt, emmä tiiä mitään. Ja: tiiätsä mitä NN tekee!
Tiedän, mutta kysymys on siitä, että sinä itse pidät huolen ettei se tilanne mene siihen, että sitten käydään fyysisesti käsiksi! Sinä olet vahvempi. -ja tämän Kk myönsi.
Sanoin, ettei noin saa kohdella toista ihmistä, noin huonosti ei saa toista kohdella!
Ja mikä yhteisö? ai sekö tässä on tärkeä? Yhteistö on se, missä kerhotilassa olimme. Siis se on yhteisö, jossa käy eri-ikäisiä ihmisiä, joita ohjaa sama ajattelumaailma. Siihen ei kuulu KK.n vanhemmat, mutta KK kyllä. Se ei hyväksy väkivaltaa, mutta kuten mies sanoi, että "........ siinä vaiheessa hän nakkaa hienot periaatteensa romukoppaan ja laittaa omat lait voimaan..... "
Mutta ilmeisesti te paremmat ja kaikkia maailman lapsia rakastavat äidit sallitte, että oma lapsi elää pelossa ja kiusattuna. Teette vain rikosilmoituksia, soittelette kuraattorille.
tiedän vieläkin ilkeämmän keinon. laitan lastensuojeluilmon tästä tytöstä. sen jälkeen lähtee ja äkkiä. sekö pitäisi? Perhe on niin tiukan syynin alla nyt muutenkin kun tämä KK saa mennä ja tulla miten tahtoo, missä tahtoo. Siihen on ls:n kautta tehty stoppi, muta tämä NN.n kiusaamiseen se ei ole vaikuttanut.
KK.n käytös huononi kun hänen terapiansa loppui ja se loppui henkilökuntapulan takia.