Kävin tänään kirppiksellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli halpa kirppisreissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup";22184695]tosi nätti laiva. onko oikeasti halpa, vanhasta lelusta 8 euroa? ja vielä sukulaiselta. minä en olisi kehdannut varmaan ottaa noin paljon sisaren lapsilta. meillä varmaan olettasiivat että pitää saada ilmaiseksi...[/QUOTE]

Mullekko tää oli?
siis mä ostin muumilaivan (ovh joku 50€) kirppikseltä, viime viikonloppuna sillä 8 eurolla.
Mistä mä tiiän kuinka vanha se on, kun niitä edelleen myydään. Ei ollut sukulaiselta. Siis se muumitalo on miehen siskon vanha, ja se kyllä saatiin ihan ilmatteeksi. Joten olikohan tää viesti kuitenkaan mulle?

[QUOTE="alkup";22184695]tosi nätti laiva. onko oikeasti halpa, vanhasta lelusta 8 euroa? ja vielä sukulaiselta. minä en olisi kehdannut varmaan ottaa noin paljon sisaren lapsilta. meillä varmaan olettasiivat että pitää saada ilmaiseksi...[/QUOTE]

No onhan se pirun halpa kun on ihan uutta vastaavassa kunnossa ja vielä "merkki"tuote. Siis ihan aitoa muumia eikä mitä tahansa sekundaa joka menee päreiksi vuodessa. Olisin ostanut itsekin kyllä tuohon hintaan saletisti. Jotkut lelut tosiaan on vielä sellaisia, että jos ne ei ole rikki niin miksi ihmeessä maksaisit uudesta tupla- tai triplahinnan, joskus jopa enemmän.

Yhteistyössä