Kävi nolosti exän kaa... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä taas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä taas"

Vieras
Kerroin joskus ku puhuin siit paskaa sen nyxälle ja ne eros. Nyt ne on taas yhessä ja se muija uskoo mun exää ku exä sano et mä puhuin paskaa! Pitää kehittää uus suunnitelma!

Onko sulla joku "hyvä" syy miksi he eivät saisi olla yhdessä??

Minäkin sain kuulla tänään, että mun ex:llä on uusi, ihan itse kertoi kun lapsia kävi moikkaa ja hakemassa mun auton huoltoon :D

Mitään muuta kuin onnea toivo heille :)

[QUOTE="minä taas";24191962]Kerroin joskus ku puhuin siit paskaa sen nyxälle ja ne eros. Nyt ne on taas yhessä ja se muija uskoo mun exää ku exä sano et mä puhuin paskaa! Pitää kehittää uus suunnitelma![/QUOTE]

Jos sulla on tarpeeksi veemäinen vastustaja, niin saatat päästä sairalaan tai kuoppaan aika hätäisesti

No ku haluun et ne eroo! Sanoin sille exän nyxälle et se mun exä pettää sitä ja sil on tauteja ja et mä oon raskaana. En oo oikeesti. Jouduin sanoo niille et sain keskenmenon. Se exän nyxä usko kaiken mut ei enää usko.

[QUOTE="minä taas";24192041]No ku haluun et ne eroo! Sanoin sille exän nyxälle et se mun exä pettää sitä ja sil on tauteja ja et mä oon raskaana. En oo oikeesti. Jouduin sanoo niille et sain keskenmenon. Se exän nyxä usko kaiken mut ei enää usko.[/QUOTE]

Olet tosi terveenoloinen tyyppi. Kannattaisko hankkia apua?

[QUOTE="minä taas";24192041]No ku haluun et ne eroo! Sanoin sille exän nyxälle et se mun exä pettää sitä ja sil on tauteja ja et mä oon raskaana. En oo oikeesti. Jouduin sanoo niille et sain keskenmenon. Se exän nyxä usko kaiken mut ei enää usko.[/QUOTE]

Sinuna hakisin apua omaan pahaan oloon. Tuollainen käytös on häiriintynyttä. Ikää sinulla tuskin on kovinkaan paljoa- jos on, niin pikaisesti apua hakemaan.

Yhteistyössä