exän tossunalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos viranomaiset on käskeneet olla sun viemättä pientä vauvaa exälle, niin MIKSI IHMEESSÄ SÄ OLET SITÄ SINNE TAAS VIIKONLOPPUNA VIEMÄSSÄ?!!

Sitäpaitsi,
sä teet emämunauksen jos vahvistat isyyden tuommoselle luonnehäiriöiselle. Sä et saa siitä mitään muuta kuin harmia loppuiäksesi. Muista nämä sanat, kun muutaman vuoden päästä huomaat eläväsi helvetissä exäsi ansiosta.

Mä en ymmärrä, millaista tukea ja vastauksia sä ap odotat täältä saavasi? Sua on neuvottu niin monet kerrat näissä asioissa, mutta sä oot ihan kuin et vastaanottais mitään kommentteja. Sun miehesi on pahasti luonnehäiriöinen ja alistaa ja pompottaa sua miten haluaa - ja sä käyttäydyt ihan kuin sulla ei ois omaa tahtoa ja edes omia aivoja ollenkaan!

Ei millään pahalla, mutta mulla ei jaksa enää sympatiat riittää sua kohtaan. Lasta käy sääliksi kun on tuommoiset vanhemmat saanut.

jep..tiedän oon vaan niin pirun avuton:/ en saa mitää aikaseks,kai mul on vaan niin tärkeetä mitä se musta ajattelee jne..se on vaan helpommi sanottu ko tehty,et ei veis sitä muksua sinne:/ ja haluan lukea kokemuksiakin jos jollain olis...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jep..tiedän oon vaan niin pirun avuton:/ en saa mitää aikaseks,kai mul on vaan niin tärkeetä mitä se musta ajattelee jne..se on vaan helpommi sanottu ko tehty,et ei veis sitä muksua sinne:/ ja haluan lukea kokemuksiakin jos jollain olis...

No se ajattelee sinusta että oot pelle joka on täysin sen tossunalla kuten itsekin itseäsi kuvaat :/ sulle on LASTENVALVOJA sanonu ohjeen että älä vie vauvaa sinne :o etkö ollenkaan ajattele mitä tollanen viranomaistaho susta ajattelee?
Jos on vielä riskinä että se ex sua lyö niin et ole tosissas että viet pienen vauvan tollaseen :o
HANKI APUA JOS ET PÄRJÄÄ vaikka ensi-ja turvakodista!

No sulle on päivä/viikkokausia kirjotettu ohjeita ja elämänkokemusta miten asiassa toimia ja lastenvalvoja on myös antanu sulle ohjeen. Mikä helevetti siinä voi olla niin vaikeeta ymmärtää?

Itseasiassa ihan hyvä, että ap toimii niinku ex sanoo, huolimatta siitä mitä viranomaiset suosittaa. Tätä reittiä pitkin viaton vauva pääsee nopeammin idioottivanhemmistaan eroon, kun huostaanotto astuu kuvioihin.

Joten ap, jatka samaa rataa! Kipeä vauva vaunuihin ja exälle!

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitkä nämä sinun ja tuon eksän iät olikaan?

oon 18 ja exä 38:D et semmosta...

Jos se pahasti alkaa v****lemaan, niin ainahan voit uhata syytteellä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tuossa tilanteessa se olisi ihan yhtä tervettä kuin eksäsikin käytös.

EN SUOSITTELE,LAPSEN KUSTANNUKSELLA LEIKKIMISTÄ!JA MUUTENKIN NIIN VAKAVA SYYTÖS ETTEI KUKAAN TERVEJÄRKINEN TURHANPÄITEN TUOHON ALA.

Tässä muuten lapsen hyväksikäytöllä tarkoitettiin tuota ap:ta, ei suinkaan tätä vauvaa... Kuulostaa tuo ap aika lapselta vielä, ja tuota ikäeroakin on eksään 20 vuotta. Aikamoista hyväksikäyttöä minusta, vielä kun ottaa tuon kohtelun huomioon. Siksi mainitsin että se syytös olisi oikeastaan tervejärkisempää kuin eksän käytös.

Joo o. Ei mulla kauehan positiivista kuvaa jääny itse ap:stakaan.
Vauva on kuin jokin pelinappula tässä kaikessa jota mies käyttää hyväkseen ja ap kans kun sillä hakee hyväksyntää ja mitä lie.
Luulisin kaikesta huolimatta et vauva ois tärkein eikä se mitä joku helvetin ex ajattelee.
Ap osaa varmaan pitää oven lukossa tai soittaa viranomaisille ja tehdä paperit mut vitkutellaan kun kumpikin osapuoli hyötyy jotenki.
Lapsellista ei voi muuta sanoa

Yhteistyössä