kävi näin.mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
elikkä netin kautta yksi halus ostaa multa housut. no sovittin että maksaa 17,80e eli siinä oli postikuluja sen 7,80. ja multa meni vielä pakettiin se joku 1e tai jotain. vein heti postiin kun oltiin sovittu ja sitten noin kk sen jälkeen mulle tuli lappu että voin hakea housut takaisin jos haluan postista mutta maksaa sen 7,80e uusiksi.

eli ostaja ei olut niitä postista hakenut.
No kirjoitin sille ja sano ettei ollut tullut lappua että saa hakea.
No sitten meni postista kysyy ja ei saanut pakettia. oli kuulemma kuitenkin siellä postissa ollut.
Tämä ostaja haluaisi sen 10e takaisin kun ei saanut housuja. mä lupasin laittaa 9e että m,enee vahinko puoliski,koska mä menetin myös housut.

niin mielipiteitä,mitä te tekisitte?maksaisitteko mitään?

Mun mielestä sun ei kuulu maksaa jos itse on housut halunnut.Ja pitäishän sen niitä housuja tosiaan sieltä postista vaatia kun on ne ostanut.
Mutta jos tuli katumapäälle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä sun ei kuulu maksaa jos itse on housut halunnut.Ja pitäishän sen niitä housuja tosiaan sieltä postista vaatia kun on ne ostanut.

niiin.mutta menettihän se kuitenkin sen 8euroa kun lalittoi mulle 10e plus sen postikulut.

muta silti ei mulla oo velvollisuutaa maksaa jos postin moka ja hän ei viitsi tapella

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

niiin.mutta menettihän se kuitenkin sen 8euroa kun lalittoi mulle 10e plus sen postikulut.

muta silti ei mulla oo velvollisuutaa maksaa jos postin moka ja hän ei viitsi tapella

aivan, koska syy ei ole sinun! esim housut huonot, tai vastaavaa.. hänen tulee pitää kiinni oikeudestaan saada tuote, ei velvoittaa sinua korvaamaan postin mokaa!!!

Tääkin sitä mieltä et ei siun pie maksaa mitään ylimääräst tommoses tapaukses.

Minä en maksaisi,koska iteppä silloin menettää rahat,ja sen häviö,ei sinun..
Ja sä oot toiminut niinkuin on pitänyt niin rahat on sun.
Ja jos ostja haluaa rahoilleen vastinetta niin käyköön hakemassa/tappelemassa postissa siitä..Jos ei käy niin sen häviö ei sun.

kai mä hänelle kuitenkin sen 9e laitan että mene vahinko puoliksi.
ärsyttää vaan se ahditelu kun en ollut hetkeen lukenut sähköposteja niin tullut jo pari ja siitten täältä mua huhuili. en mä oo velvollinen maksamaan.
sitten vaan kirjoitti että laita tilille niinkuin mun tarvis

ärsyttää vaan se ahditelu kun en ollut hetkeen lukenut sähköposteja niin tullut jo pari ja siitten täältä mua huhuili. en mä oo velvollinen maksamaan.

älä hyvä ihminen maksa ja laita tä ketju sille linkkinä ni näkee mielipiteet!!! että me ollaan sut yllytetty olemaan maksamatta!! ei oo sun moka!!! vaatikoon postista ku jaksaa sultaki kerta vaatia!!!

pitäiskö olla maksamati? hmm. etten oo sitten liian ilkeä?

et, vaan mietippä et jos jaksaa sun kaa asiasta "tapella" ni miks ei postin??? et ole tehnyt väärää ja hänen käytös enemmä epäilyttää.. minun viimeinen sana: ÄLÄ HYVÄ IHMINEN MAKSA!!!

Älä maksa,koska SINÄ ET OLE MOKANNUT ja jos ostaja OIKEASTI haluaa ne housut niin se tekee kaikkensa posti tädin kanssa,että se saa ne!

Ei saa olla liian kiltti.. :saint: ;)

tää ny viimenen ku unohtu sanoa :D eli ei se 9e oo nii paljo rahaa ettetkö varmaan sitä voisi maksaa, mut mulle kyse ois periaatteesta jos tiedän en oo tehny väärää ja jaksas mun kaa inttää mut ei postin, ni en maksais!

Siis WTFCK?!? :o

Lähetystä säilytetään toimipaikassa 2 täyttä kalenteriviikkoa, ellei vastapuoli tuona aikana hae pukettia, se palautuu lähettäjälle.
Eikö se ostaja kysellyt perään, kunhousujen tuleminen kesti niin kauan?
Siis olit postittanut, mutta tuo ei ollut saanut siis pakettiosoitekorttia...

Ei sun pidä maksaa sille housujen ostajalle mitään! Voit auttaa selvittämään missä ne housut on, mut et ole korvausvelvollinen postin mokasta!!!!! ÄLÄ MAKSA YHTÄÄN MITÄÄN!!

^^ niin siis tuossa on LUOTTAMUKSESTA kyse. jos toinen ei ole edes lappua saanut, niin en minä kehtaisi olla palauttamatta rahaa. Tulisi olo "varastanut tän rahan". Ja tuo on juuri totta, mistä sitä toinen edes tietää onko tuotetta edes postitettu. Siksi juuri koskaan en myy/osta huuto.netissä mitään =)

Paketista tulee ilmoitus vain kerran. Ja jos se lappunen on sotkeentunut postinjakajalla jonnekin muualle niin on aivan mahdollista ettei vastaanottaja ole koskaan saanut sitä. On nimittäin omalle kohdalle sattunut näin. Välttämättä ei ole tullut mieleen käydä pakettia postista kyselemässä, kun lappuakaan ei ole kuulunut ja ymmärsin että hän oli perääsi huhuillut eli ilmeisen ostoaikeinen ja halusi varmistaa oletko paketin lähettänyt kun se viipyy. Minusta oikea osoite olisi mennä postiin ja selittää tilanne, ettei ilmoitus paketin saapumisesta ole mennyt perille ja vaatia että paketti toimitettaisiin odottajalleen ilman enempiä lisäkuluja, jos hän sitä edelleen haluaa. Mielestäni myös lähettäjän pitäisi joustaa, koska ostaja on kysellyt paketin perään ja eihän ostaja sille mitään voi jos toinen ei pariin viikkoon lue sähköpostiaan eikä ole muutakaan keinoa tavoitella ja varmistaa onko paketti koskaan edes lähtenyt.

Yhteistyössä