kävi näin.mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mulla meni ihan ohi toi sun matikkas :D
ai..jeps nyt tajusin kun rupesin itse laskee. eli susta mun kuuluis maksaa sille toi 2.2e. eikö tunnu jotenkin hölmöltä maksaa noin pientä summaa

joo tuntuuhan se, mut saa sillä pari maitopurkkii :D

Kysyt siltä haluaako tuon 2.2e vielä takaisin..
Onko ne housut yhä postissa?
Mihin muuten tavarat menee jos niitä ei haeta?Nettikauppojen paketithan menee takaisin kauppaan.

Mun mielestä vastuu on kummankin. Itsellekkin on käynyt niin, että saapuneesta paketista ei ole tullut ilmoitusta, ja päinvastoin lähettämästästäni paketista ei ole tullut ilmoitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysyt siltä haluaako tuon 2.2e vielä takaisin..
Onko ne housut yhä postissa?
Mihin muuten tavarat menee jos niitä ei haeta?Nettikauppojen paketithan menee takaisin kauppaan.

olen joutunut joskus selvittään samaa... postin omaisuudeksi menee!

kyselkää aina perään, kun m yytte, että onko ostaja saanut varmasti pakettinsa. ja ostajankin pitäis kyllä kysellä, jos ei oo viikon sisään saaanut pakettikorttia, jos ois toimittu nopeesti, ois ne housut ollut vielä siellä postissa noudettavissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
EDELLEENKÄÄN en maksaisi MITÄÄN.
Mitäs ei kysellyt sulta housujen perään ja tapellut postin kanssa!!

Samaa mieltä. Olisi kysellyt sulta ajoissa housuista, kun niitä ei kuulunut, niin olisi ne vielä postista voinut saada.

Mullaki vastaava tapaus huutiksessa:
Kyselin ostajalta että oliko tullut paketti perille, kun ei palautelistassa alakanut palautetta näkymään (omatuntokysymys) ja ostaja tuumaa, et ei oo näkyny postista saapumisilmotusta. No koska mie aina säilytän kaikki lähetyslappuni niin katoin siitä koodin, menin vielä postin sivuilta seurantaan itte ja kopioin ostajlle lähetyksen kulun, sekä laitoin samasen koodin. Hän sai tällä koodilla sit paketin omasta toimipaikastaan, postin saapumisilmotus oli siis kadonnu matkalla. Loppu hyvin tällä kertaa, onneks ei ollu kirjepostista kyse, ko sit oisi jääny luultavimmin sille tielleen. :/

Hmm... oliko paketissa tai pakettikortissa SINUN tietosi? Jos oli, niin posti olisi PALAUTTANUT sen sinulle. Ja sait myös itse kuitin lähetyksestä.
Jos ostaja sai kortin, sillä lähetyksen olisi voinut myös jäljittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
pitäiskö olla maksamati? hmm. etten oo sitten liian ilkeä?

No et todellakaan maksa mitään. Sä menetit housusi. Jos ei ole ajoissa postista nouatnut niin lunastakoot maksua vastaan ne nyt. Jos posti on mokannut niin tapelkoot postin kanssa.

sanoin että selvitän niin kiukkusesti vastas että ei tarvi maksaa jos niin tiukkaa on. sanoin että älä mulle ole kiukkunen en ole tehnyt mitään ja että kyllä meillä aika tiukkaa on.eli se kai siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle harmaana:
sanoin että selvitän niin kiukkusesti vastas että ei tarvi maksaa jos niin tiukkaa on. sanoin että älä mulle ole kiukkunen en ole tehnyt mitään ja että kyllä meillä aika tiukkaa on.eli se kai siitä.

Saitko postista housut?Jos olet oikea ap..

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle harmaana:

ettet ole vaan itse huijannut, kun kerran tiukkaa on ;)

Yhteistyössä