Kaverisynttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arki-iltana jos se kellonaika on neutraali. Meidän perheelle sopii arki-ilta ainakin paremmin.

Mä mietin sitä et koska pitäisin esikon kaverisynttärit kun juhlii pääsiäisviikonloppuna. Mut jos sillon pidettäisi kaverisynttärit niin onko kaikki hyppööllä, onko parempi pitää arkena illalla kun pääsiäinen on juhlittu.

kuitenkaan kaikki eivät pääse, koska osan harrastukset on vkolla ja osan vkonloppuisin. joten päätätte itse mikä aika teille sopii parhaiten ja ne tulee ketkä pääsee

..itse näkisin, että pääsiäisenä saattaa hyvinkin olla immeiset reissuissa. Eli pitäsin tuolloin arkena.

Mikäs kellonaika olis hyvä sittä kaverisynttäreille? Kun ajattelin, että jos perjantai-iltana pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
kuitenkaan kaikki eivät pääse, koska osan harrastukset on vkolla ja osan vkonloppuisin. joten päätätte itse mikä aika teille sopii parhaiten ja ne tulee ketkä pääsee

..kyseessä on 5- ja 6-v synttärit, jotenka ihan hirveän harrastavaisia eivät vielä tuon ikäiset ole. Ainakaan täällä, kun tuon ikäisiä ei oikein mihinkään ohjattuun toimintaan edes oteta :)

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:

..kyseessä on 5- ja 6-v synttärit, jotenka ihan hirveän harrastavaisia eivät vielä tuon ikäiset ole. Ainakaan täällä, kun tuon ikäisiä ei oikein mihinkään ohjattuun toimintaan edes oteta :)

ok, no sittenhän voitte pitää miten teille tosiaan sopii

Mä tykkään mieluummin et kaverisynttärit on viikonloppuna. Jos lauantaina, niin sillain klo 16->on hyvä, jotta jää alkupäivä aikaa kauppa-asioihin ym. Ja sunnuntaina mikä tahansa aika käy.

Arkena ei ainakaan meillä välttämättä onnistu osallistuminen juhliin, jos kaverille pidempi matka ja tarttis autolla mennä (puhumattakaan muualla järjestetyistä synttäreistä, kuten hoplop jne) koska mies monesti myöhään töissä ja mulla autoa ei ole. Muutenkin arki-illat aina semmosia kiireisempiä, eikä mieluusti tuu lähdettyä, vaikka aina sitä koittaa järjestää niin et lapset pääsis synttäreille. Arkena ite tykkään et synttärit ois klo 18-20, tai aikasintaan 17-19 jos toi kuudelta alkaminen on liian myöhään.... Ennen viittä ei meillä ainakaan kerittäs mihkään.

Meillä viikonloppu on toiminut paremmin. Arki-iltana aika jää tosi lyhyeksi, kun ensin pitää hoidon jälkeen kotona syödä, ja jo klo 19 jälkeen alkaa monella iltatoimet.

Meillä on ollut vasta yhdet 4v kaverisynttärit ja ne olivat arkena kello 17-19. Itse aion jatkossakin pitää arkena, ja ehkä ens kerralla nipistän juhla-ajasta 30min pois ja pidän 17.30-19.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ollut vasta yhdet 4v kaverisynttärit ja ne olivat arkena kello 17-19. Itse aion jatkossakin pitää arkena, ja ehkä ens kerralla nipistän juhla-ajasta 30min pois ja pidän 17.30-19.

Kyllä mä tähän taidan päätyä.. kun sukua on tulossa la ja su, niin en jaksa kyllä edellisviikonlopuks kavereille järkätä.

Yhteistyössä