5-vuotiaan kaverisynttärit, arkena vai viikonloppuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieluummin arki-iltana. Perheillä voi viikonloppuisin olla yhteistä puuhaa, niin kaverit eivät sitten pääse synttäreille - toki on kyse myös perheiden valinnasta, minkä priorisoivat etusijalle. Minusta hyvä alkamisajankohta voisi olla joko klo 17 tai 17.30.

Mä tykkään pitää omien lasten synttärit viikonloppuna, ja tykkään myös että synttäreille mennään viikonloppuna.... Arki-illat on muutenkin häslinkiä. Oleellisinta viikonloppusynttäreillä on se, et niistä vieraat saa tietää tarpeeks ajoissa, eikä niin et keskiviikkona tulee kutsu lauantain synttäreille.... Sillon voi järjestää omia menojaan niin et pääsee synttäreille, koska viikonlopuilla on monesti kovastikin puuhaa (ainakin meillä).

Tykkään, että ovat viikonloppuna, koska tuo 17 esim. on tosi vaikea, jos on töissä. Siihen ei ehdi kyllä millään. Paras on sunnuntai-iltapäivä. Mun mielestä.

No viikonloppuna minä tykkään pitää. Meillä ainakin on kaikki arki-illat ahdettu niin täyteen ohjelmaa ettei siinä ketään enään mihinkään synttäreille ehtisi viedä. Ellei ihan naapurissa sattuis olemaan

silloin kun olin itse kotona niin arkena pidettiin, klo 17.30 - 19,30 tai 18-19,30. Ne joiden vanhemmat on töissä niin ehtivät tuohon puoli kuuteen tuomaan, ja mä olin kotona niin ehdin hyvin kaikki laittaa valmiiksi.
Nyt kun oon ite ollut töissä niin viikonloput, koska kun neljältä oon töistä kotona niin ei millään ehdi laittaa taloa valmiiksi, sit on eri juttu jos ulkoistaa synttärit (eli ne vietetään muualla kuin kotona)

Yhteistyössä