K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi kaikki K:n kuvaajafanit, mutta onko tää kuvaaja edes julkkis? Hän peittää kasvonsa lähes aina, ei selvästi halua osua kuviin ja nyt yllättäen tällä palstalla on ruvettu häntä parittamaan, veikataan seksuaalista suuntausta, horoskooppimerkkiä ja luonteenpiirteitä. Tietääkseni hän ei ole antanut haastatteluja eikä tee työtä, jossa yleensä ollaan tekemisissä omien fanien kanssa. Joo, ilonpilaaja olen mutta en ymmärrä näin tunkeilevaa hupia yksityishenkilön kustannuksella. Tämä on ajat sitten mennyt käsistä.

Anteeksi kaikki K:n kuvaajafanit, mutta onko tää kuvaaja edes julkkis? Hän peittää kasvonsa lähes aina, ei selvästi halua osua kuviin ja nyt yllättäen tällä palstalla on ruvettu häntä parittamaan, veikataan seksuaalista suuntausta, horoskooppimerkkiä ja luonteenpiirteitä. Tietääkseni hän ei ole antanut haastatteluja eikä tee työtä, jossa yleensä ollaan tekemisissä omien fanien kanssa. Joo, ilonpilaaja olen mutta en ymmärrä näin tunkeilevaa hupia yksityishenkilön kustannuksella. Tämä on ajat sitten mennyt käsistä.
Ei varsinaisesti. Ja samaa mieltä, ettei sillä tavalla itseään paljasta somessa ja tekee töitä brändi nimellä.

Ei kannata antaa Jerelle from Vantaa sydänemojeita eikä nimitellä sylikoirakseen tai seuraukset vauvapalstoilla voivat ryöstäytyä käsistä. Niin on aina ollut ja niin on aina oleva.

On hän ollut mukana monessa K:n omissa stooreissa viime aikoina sekä on ihan pysyvässäkin postauksessa tägättynä. Siitä olen toki samaa mieltä, että aivan turha on kaikenlainen horoskooppimerkin ja seksuaalisen suuntauksen arvuuttelu. Parittamista tällä palstalla on kuitenkin ollut huomattavan paljon enemmän muista ihmisistä, mikä ei ole yhtään sen fiksumpaa vaikka henkilöt olisivat kuinka julkkiksia.

On aika vastenmielistä, jos jokin sydänemoji tai kommentti kaverille oikeuttaa joidenkin mielestä hänen seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotimista. Hän on mielestäni tehnyt selväksi, että työtään saa kehua mutta hän itse ei ole se kohde.

On aika vastenmielistä, jos jokin sydänemoji tai kommentti kaverille oikeuttaa joidenkin mielestä hänen seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotimista. Hän on mielestäni tehnyt selväksi, että työtään saa kehua mutta hän itse ei ole se kohde.
Näin juuri ja erillinen ficciketju asialle vielä, kameramies ja persikka hihii, onko siis J vain pelkkä perseensä näille.

Yhteistyössä