M
Magdallena
Vieras
Onko teillä kokemusta kaverisuhteesta, eli siitä, että teistä on tullut pelkkiä kavereita? Olen miettinyt tuota asiaa, onko poikaystävä minulle vain ystävä? Mistä sen huomaa? Erilaisia ongelmia ja riitoja on ollut, en tiedä oikein tarkalleen mitä tunnen häntä kohtaan. Pidän hänestä ja välitän, en halua satuttaa ja toivon hänelle parasta, enemmän kuin kenellekään naispuoliselle ystävälle edes toivon, jos niin voi sanoa
Haluan olla hänen lähellään ja jakaa kaiken hänen kanssaan. Alkuhuuman jälkeen intohimo on laantunut ja minulla on ollut vaikeuksia syttyä seksiin, mikään ei oikein kiihota. Sehän voisi olla merkki siitä, että suhteemme on minulle enää kaverisuhde, mutta toisaalta monella naisella taitaa olla tämä ongelma syttymisen kanssa. Puolitoista vuotta on takana tätä ensimmäistä vakavaa suhdettani.
Mistä te olette huomanneet että teistä on tullut vain kavereita? Voiko asialle tehdä mitään, elävöittää ne rakastumisen tunteet, vai mitä? Vai onko kaikki menetetty?
Mistä te olette huomanneet että teistä on tullut vain kavereita? Voiko asialle tehdä mitään, elävöittää ne rakastumisen tunteet, vai mitä? Vai onko kaikki menetetty?