Kun suhde on yksipuolinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on ollut myös tämänkaltainen suhde. Ja sehän sen vaikeaksi tekeekin, että mies ei ole täysin tunteeton toope, vaan nimenomaan osoittaa välillä tunteitaan, pelkää naisen menetystä ja ottaa itsekin yhteyttä, kehuu ja kaipaa. Tämä "hukassa oleminen" ja "mä vaan olen tällainen vaikea ja spontaaniudesta tykkäävä" voi olla ihan totta; eräällä ystävälläni se johtui masennuksesta jota hän hoiti pakenemalla harrastukseensa ja yksinäisyyteensä ilman että oikeasti tiesi mitä/ketä halusi.Häneen ei myöskään saanut riittävää kontaktia, olipa tyttöystävä, perheenjäsen tai ystävä. Tällä ex-suhteellani puolestaan uskoisin kaiken johtuvan vain tietynlaisesta "pelimies- luonteesta". En ollut ensimmäinen itsestäänselvyys enkä varmaan viimeinen. Eniten v**ttaa, että joku päivä se rakastuu ja kypsyy, kun kaipaa sitä turvaa ja hellyyttä mitä hetkittäin minustakin halusi. Sitten joku typy saa meidän muiden kouluttaman aikuisen miehen...Tai sitten ei :D

Joka tapauksessa, ajatelen sen niin, ettei tämä suhteeni vain tuntenut minua kohtaan kovin syviä tunteita. En itsekään ole ihastunut syvästi kaikkiin kivoihin miehiin, jotka ovat minusta joskus kiinnostuneet. Ei vika ole ollut heissä, vaan siinä, etten ole alunperinkään tiennyt mitä haluan. Kyllä itse haluaisin joskus rakastua niin, etten voisi olla erossa/ottamatta yhteyttä kovin kauaa. Ystävyyssuhteet on asia erikseen. Erota ne parisuhteesta ja toivon ap:lle ja muille parempaa onnea jatkossa :)

hän on vain sanonut, ettei kykene tekemään etukäteen suunnitelmia."

kykenee tekee kyllä tehdä suunitelmia etukäteen , paitsi sun kanssa ;D
sun kanssa se ei suunittele mitään! siis herää jo!
et sä ole mikään ' hätävara- tapaus- NUMERO! sitten jos sillä ei olekaan mitään tekemistä tai kukaan tavattavissa............................you welkome.

kaikki herran ehdoilla?? et ka sä tuollainen ole että hyväksyt ja tyyfyt/ suostut moiseen??