P
petetty kaveri
Vieras
kaverini on uskovainen. hänen sulhasensa ei kuulu samaan uskontoon. ensin näytti siltä että ystäväni äiti ja tärkeimmät sukulaiset eivät tule häihin, koska mies ei ole uskovainen. ystäväni oli ihan paniikissa, että hänen puolelta ei tule ketään häihin ja tuntee itsensä ihan orvoksi. lupasin että minä ainakin tulen tyttäreni kanssa ihan minne hän tahtoo. oli ihanaa kun kerrankin tuntui, että joku halusi minut minun itseni takia hähinsä eikä vain siksi että olen sukua. olen ollut häissä vain noin viisi kertaa elämässäni. no ystäväni oli aivan onnessaan että minä tulen hänen häihinsä. siitä tuli mukavan lämmin ja tärkeä olo. tutkiskelin netistä mitä kaikkea hääpaikalla on tarjota ja odotin innolla illan istumista rannalla ja dayspata.
viikkoa myöhemmin hän alkoi puhella että kamala ku häihin on tulossa ihan liikaa väkeä. voitaisko me jäädä pois. nyt sitten olikin tulossa puoli sukua. minulla ei enää ollutkaan väliä. en viitsinyt pilata toisen hääiloa niin sanoin että ihan ok, me ei sitte tulla. ei tartte meidän takia vetää kauheaa stressiä. sitten se suuttui mulle, kun en haluakaan tulla sen häihin. alko vituttaa ihan kunnolla. minä en ikinä kutsu ketään minun häihini. eipä tartte kellekään peruakaan kutsuja sitten. kun ihmettelin miehelleni kaverin käytöstä niin miestä vaan nauratti ja tuhahti, että just tuommonenhan se on. hän on aina pitäny kaveriani vähän hulluna. ei taida olla ainoa...
viikkoa myöhemmin hän alkoi puhella että kamala ku häihin on tulossa ihan liikaa väkeä. voitaisko me jäädä pois. nyt sitten olikin tulossa puoli sukua. minulla ei enää ollutkaan väliä. en viitsinyt pilata toisen hääiloa niin sanoin että ihan ok, me ei sitte tulla. ei tartte meidän takia vetää kauheaa stressiä. sitten se suuttui mulle, kun en haluakaan tulla sen häihin. alko vituttaa ihan kunnolla. minä en ikinä kutsu ketään minun häihini. eipä tartte kellekään peruakaan kutsuja sitten. kun ihmettelin miehelleni kaverin käytöstä niin miestä vaan nauratti ja tuhahti, että just tuommonenhan se on. hän on aina pitäny kaveriani vähän hulluna. ei taida olla ainoa...