Kaverimies väitti että homosukulaisensa adoptoinut....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelen"

Vieras
lapsen ulkomailta. Tämä sukulaisensa on siis rekisteröidyssä parisuhteessa miehen kanssa ja he ovat kuulemma adoptoineet lapsen. Minä väitin, että ei oo mahdollista, että eihän homoilla oo adoptio-oikeutta... vai oonko mä nyt tosiaan ymmärtänyt väärin? :O

Minulla on yksi ystäväpariskunta (kaksi miestä) joilla kolme omaa ei-biologista lasta.
Tuon adoptio-oikeuden voi kiertää silloin jos löytyy halukas adoptioon luovuttaja, jonka kanssa sovitaan ennalta, että toinen tulevista isistä tunustaa isyyden ja äiti sen jälkeen luopuu huoltajuustaan.

:)

Minulla on yksi ystäväpariskunta (kaksi miestä) joilla kolme omaa ei-biologista lasta.
Tuon adoptio-oikeuden voi kiertää silloin jos löytyy halukas adoptioon luovuttaja, jonka kanssa sovitaan ennalta, että toinen tulevista isistä tunustaa isyyden ja äiti sen jälkeen luopuu huoltajuustaan.

:)

tuohan onnistuu sitten ihan heterosuhteessakin, jos haluaa adoptoida lapsen tutultaan :/

melkoinen porsaanreikä.....

eli jos mä haluaisin adoptoida vaikka kaverini tulevan lapsen (hän on päättänyt että antaa sen pois) niin mieheni vain tunnustaisi isyyden, minä sitten myöhemmin adoptoisin lapsen...entä jos oltaisiin miehen kanssa naimisissa, onnistuisiko minun adoptoida lapsi kun äiti on luopunut huoltajuudestaan??

eli jos mä haluaisin adoptoida vaikka kaverini tulevan lapsen (hän on päättänyt että antaa sen pois) niin mieheni vain tunnustaisi isyyden, minä sitten myöhemmin adoptoisin lapsen...entä jos oltaisiin miehen kanssa naimisissa, onnistuisiko minun adoptoida lapsi kun äiti on luopunut huoltajuudestaan??

Onnistuisi.

Yhteistyössä