6 vrk menkat myöhässä.. raskaanako? ei voi olla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jösses
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jösses

Vieras
Eli menkast about viikon myöhässä eikä niitä näy eikä kuulu.. Ollaan miehen kanssa käytetty kumia aina.. tietty joskus joku "dippailu" tapahtunut ennen kumin laittoa, oonko siitä voinu paksuuntua? :O Mies ei haluaisi pitää, kun on jo lapsia ja työtilanne ja muut mietityttää, mutta sanoo että minä tee päätöksen loppupeleissä, mutta se on hänen mielipide. Eli jos haluan ja päätän pitää tämän lapsen jos olen raskaana, niin teenkö väärin miestä kohtaan?

meillä mies olisi halunnu aborttia mä en. nyt rv 14+3 ja mieskin alkaa vähitellen innostua vauvasta. =)

mutta teeppä se testi nyt ensin niin ei tarvii spekuloida. =)

niin.. Tein kolme päivää sitten, jonkun superhalppistestin ja se oli nega.. tosin se saattoi näyttää väärinkin.. toisaalta niin toivoisin uutta vauvaa ja toisaalta hirvittää.. nuorin on nyt meillä 1,4v

no teepä joku toinen testi. kyllähän tuolla konstilla se vahinko käy herkästi. ja jos menkat on tuon verran myöhässä niin on kyllä syytä olettaa raskautta. vaikka tuolla touhulla tietty asiaa ei voi kutsua vahingoksi vaan tietoiseksi riskin otoksi joka kosahti reisille.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
no teepä joku toinen testi. kyllähän tuolla konstilla se vahinko käy herkästi. ja jos menkat on tuon verran myöhässä niin on kyllä syytä olettaa raskautta. vaikka tuolla touhulla tietty asiaa ei voi kutsua vahingoksi vaan tietoiseksi riskin otoksi joka kosahti reisille.

Mä kun en ajattelisi sitä vahinkona, mutta mies kyllä..

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mitä v*ttu on dippailu?? :o :x

varmaan sen pilin käyttämistä pimpassa.. Ei mitään jyystämistä.. onhan siinä ne touhutippansa.. voiskohan niistä tulla niin herkästi paksuks.. heh...?

no ei oo kukaan sitten keksiny vieläkin ällömpi nimitys.. :whistle:
varmaan voi jos ei oo ehkäisyä käytössä.

Mulla on ollu monesti menkat myöhässä ilman et oon ollu raskaana. Onko sulla ollu esim stressi tai ootko ollu kipeenä? menkkojen myöhästymiseen voi olla monia syitä.

Yhteistyössä