Kaverillani on ihan sairaaloisen epäterve suhde.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dame_E
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dame_E

Vieras
Taas eilen tää tuli mieleen kun oltiin niiden luona tupareissa. Jossain vaiheessa se äijä ehdotti meille parinvaihtoa. Mun mies otti huumorilla, mutta ukko oli tosissaan ja niin mun kaveri oli suostumassa. No mun mies hoiti huumorilla tilanteen. Ukot lähti sitten baariin, me jäätiin vielä juttelemaan.

Kaverini kerto, että miehellä on koko ajan hakupäällä parinvaihtoo, ryhmäseksii NNM jne. Nainen on suostunut tähän, joskaan ei oo kauheen kiinnostunut. Mutta sanoi, että jos minä ja mun mies oltais suostuttu niin jo samana iltana ja SAMASSA talossa oltais nussittu ristiin...

Kaverilla on kans miehen kanssa sopimus, että vieraissa saa käydä, mutta täytyy pitää huolta terveydestä. Kertoa ei tarvi eikä pidä kertoa. Mies suorastaan sanonut että ei saa kertoa.

Ukko kanssa aina kattelee muita naisia, etenkin teinipimuja ja kommentoi hyvin suorasukaisesti: Tänäänkin tokaisi ihan että "jumalauta että mun tekis mieli nussia tota naapurin seksipommia. Siis tota tyttöä, tosin kyl äitikin kelpais."

Joo siis kuka vaan saa tehä tyylillään, mutta mun kaveri ei todellakaan ole onnellinen. Se jotain kuvittelee, että mies kyllästyy tommoseen meininkiin. Sanoin sille, että sen mies on sairas. No tästä kaverini vihastui, joten yritimme siirtyä toisiin aiheisiin... No ei oo mitään tehtävissä, mutta on se vaan kummaa kun tämmösissä suhteissa naiset suostuu elää. Noilla ei vielä oo lapsia, mutta ilmeisesti suunnitteilla.

Mies vaan testaa rajoja ja nainen näämmä antaa tehä kaiken mitä mies haluu. Kyllä aika moni mies haluis tehä kaikkee muuta jos vaan ois vapaus. Mut ei ilmeisesti tää mies oikeen onnistu muilta saamaan ees. Hassua et tommonen tyyppi saa vapaasti tehä mitä haluu, mut ei silti saa keltään. Sitten taas on semmosia komistuksia, jokka vaimot on laittanut kettingillä kiinni... Tasan ei käy onnen lahjat.

Eiköhän se ole jokaisessa parisuhteessa siihen kuuluvien keskinäinen asia sopia säännöistä. Kaikki eivät tunne tarvetta omistaa ja rajoittaa kumppaninsa elämää.

Hih... parinvaihto on KIVAA!! ja kimppakiva kans.... mutta ehkä mullakin on sitten epäterve suhde kun olen saanut mieheni innostumaan kanssani asiasta.... ja meilläkin saa käydä viereissa, mutta hauskempaa on kun katselee kun toinen panee vierasta :) Hei jokainen tallaa tyylillään!!!!!!!!

Hotmamalle: Tuossa alkuperäisessa kyse ei taida olla siitä, että molemmat ovat asiasta kiinnostuneita. Mies taitaa tehdä mitä lystää ja tuo sen ilmi mauttomalla ja tahdittomalla tavalla. Puoliso-parka. En usko, että hänen kannattaa jäädä tuohon suhteeseen loppuelämäkseen.

[QUOTE="vieras";26883369]Hotmamalle: Tuossa alkuperäisessa kyse ei taida olla siitä, että molemmat ovat asiasta kiinnostuneita. Mies taitaa tehdä mitä lystää ja tuo sen ilmi mauttomalla ja tahdittomalla tavalla. Puoliso-parka. En usko, että hänen kannattaa jäädä tuohon suhteeseen loppuelämäkseen.[/QUOTE]

Lukisitko tekstini uudelleen?

Sain mieheni innostumaan.. ei hän perustanut tälläiseen yhtään.

Ja kun sun suhtautuminen asiaan on noin nuiva ja tulet ihan palstalle asti tilittämään miten epätervettä tuollainen suhde on, niin luuletko että ystäväsi uskaltaisi sinulle tunnustaa olevansa itse asiasta yhtä innoissaan kuin miehensä? Ihan siis heittona, tuli vaan mieleen. Voihan se olla, että olet oikeassakin, että mies ei kunnioita naistaan ja tuo on epäterve suhde, mutta ikävä kyllä sä et ulkopuolisena juurikaan asialle voi tehdä mitään.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Mies vaan testaa rajoja ja nainen näämmä antaa tehä kaiken mitä mies haluu. Kyllä aika moni mies haluis tehä kaikkee muuta jos vaan ois vapaus. Mut ei ilmeisesti tää mies oikeen onnistu muilta saamaan ees. Hassua et tommonen tyyppi saa vapaasti tehä mitä haluu, mut ei silti saa keltään. Sitten taas on semmosia komistuksia, jokka vaimot on laittanut kettingillä kiinni... Tasan ei käy onnen lahjat.

Lapset testaavat rajoja ei aikuiset...

Ei miusta tuo ystävä kyllä kuulostanut olevan kiinostunut tai innoissaan tosta jutusta,
enemmän miusta pelkää että jos ei suostu tuolaiseen peliin, ni mies jättää tai pettää kuitenkin.

No ei todellakaan ole kaverini tosta touhusta kiinnostunut. Ja luulisin että harva olis. Mutta täältä näyttäis löytyvän niitäkin. Siis kaverini on todella aivan murtunut ja oli esim. keväällä masennuksen takia duunista pois kuukauden. Ei tietysti suoranaisesti ton asian takia. Mutta hän on kaikkea muuta kuin onnellinen ollut viimeset 3 vuotta (4 vuotta ollut ton miehen kanssa, eka vuosi meni vielä ok).

On se kumma kun jotkut nymfot kuvittelee, että kaikki naiset haluaa jotain kimppakivaa ja vapaata suhdetta tms. Jos teillä on näin, niin siitä vaan, mutta turha kuvitella että olisitte enemmistöä.

Ja minä uskon, että osa näistä villeistä ja vapaista seksihurjaistelijoista ei voi hyvin. Osalle se voi oikeesti olla luonnollista ja se on ihan ok, mutta luulisin et niitä on aika vähän.

[QUOTE="hotmama";26883338]Hih... parinvaihto on KIVAA!! ja kimppakiva kans.... mutta ehkä mullakin on sitten epäterve suhde kun olen saanut mieheni innostumaan kanssani asiasta.... ja meilläkin saa käydä viereissa, mutta hauskempaa on kun katselee kun toinen panee vierasta :) Hei jokainen tallaa tyylillään!!!!!!!![/QUOTE]

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Kuinka monen miehen kanssa olet elämäsi aikana pannut? Minkä ikäinen olet? Ja mitä teet työksesi ja mitä olet opiskellut?

Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vuosia sitten erehdyin sekaantumaan erittäin mustasukkaiseen ja paljon muitten perään olevaan mieheen. Päivä päivältä tulin onnettomammaksi ja lopulta paras ystäväni tajusi missä mennään ja järkkäsi minulle "sokkotreffit" eli raahasi minut ihmisten ilmoille, poikaystävänsä kaveri oli kutsuttuna mukaan ja jossain välissä päädyimme sitten kaikki tämän miehen luo kahville. Ystäväni häipyi jonkun tekosyyn varjolla poikaystävänsä kanssa ja lupasivat ihan kohta tulla meitä hakemaan. Juttelimme mukavia ja kun tämä mies alkoi sitten puhella kuinka kaunis ja mukava olen, tajusin että hemmetti, onhan niitä muitakin miehiä olemassa kuin se minua jatkuvasti solvaava ja kahlitseva poikaystäväni. Päädyimme pari kertaa sänkyynkin ja tämä mies oli hetken ajan uusi "poikaystäväni" että pääsin oikeasti eroon siitä vanhasta, oli sellaista tyyppiä joka ei uskonut jos sanoin etten halua tavata "kun eihän kukaan muu tuollaista huolisi". Kun oli joku esittämässä että huolimpas niin tajusi sentäs jättää lopulta rauhaan.

Tapahtuneesta reilu 10 vuotta aikaa mutta olen yhäkin päivittäin kiitollinen tälle ystävälleni joka minut pelasti <3

Yhteistyössä