mä raivostun ihan just.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minttu"

Vieras
Häävuosipäivän eteen mies ei tehnyt yhtään mitään!

mut nyt ku on menos serkkulikan yojuhliin(siis ihan tuon tytön kotona tutut sukulaiset yms) niin johan ukko puunaa kengätkin!

pyysin sitä jäämään syömään,no sillä on kauhea kiire.. ihmettelin että sullahan on viel 4 tuntii aikaa juhlien alkuun
mies vastaa no kun mun täytyy mennä äitin luo kiillottaa mun kengät!

kiillottaa kengät? miksi se puunaa ittensä viimesen päälle sukulaislikan yo juhliin? en ymmärrä.

mä suutuin ja suututtaa vieläkin.

mulle osoittaa koko ajan että en oo minkään arvoinen ja sit jonkun pikku tytön juhlien takia puunaa itteensä tuntikaupalla!

oon vähän liian vihainen,käskin sen kiillottaa mulkkunsa samalla, ni on sit sekin esittely kelpoinen

No voisiko olla että mies ei ajattele hääpäivän olevan niin juhlallinen tilanne? Ehkä mies halusi juhlistaa hääpäivää olemalla rennosti kanssasi? Minusta on hienoa että mies huolehtii oman ulkoasunsa siistiksi ennen ylioppilasjuhlia.

Tehän olette eronneet jo monta kuukautta sitten.. Antaisit sen exäsi jo olla rauhassa ja siirry sinäkin eteenpäin elämässäsi. Ja tuo jatkuva vihaisena olo ei tee hyvää, ei sille lapsellekaan. Hae jo jotain apua.

[QUOTE="vieras";28551103]Niin noh, mun mielestä hääpäivä ei oo mikään maailman suurin juhlan aihe...[/QUOTE]

Sama vika, muistan sen vain siitä et nuoremman lapsen synttärit on samana päivänä :D

Mitäs jos mies olis lähteny juhliin ryppysessä paidassa ja pölysillä kengillä, niin mikä meteli täällä sit olis...

Yhteistyössä