Mulla oli suhde parhaan ystäväni miehen kanssa noin vuoden ajan. Nyt pelottaa että joskus vielä käy käry...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elluska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun hyvä ystävä ja mies paneskeli, väittävät kiven kovaan, että oli ainoa kerta. Toivon tosiaan että näin oli, mutten voi koskaan luottaa siihen täysin. Helvetinmoista kriisiä sen jälkeen. Ymmärrän, jotenkin, jos kyse on ihastumisesta ja johtaa sitten vaikka eroon. Mutta sitä paneskelun vuoksi, ilman mitään vakavampaa aietta tehty juttu yököttää. Yököttää ihan mielettömästi, siksi että ihan turhan takia on haluttu panna alttiiksi oma ja toisen liitto!

Alkuperäinen kirjoittaja menee samaan piikkiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Oksettaa tuollaiset "ystävät". Kertapussailun vielä vois pistää kännin piikkiin, tunnustaa ja antaa anteeksi mutta tuollainen systemaattinen luottamuksen pettäminen oksettaa! :x

Lähetäänkö illalla ottaan lärvit?

Ei kiitos, mä en koskaan juo lärvejä. Olen viimeeksi 15-vuotiaana ollut "lärvit" ja se riitti. Osaan ottaa kohtuudella ja ajattelin kyllä tänäänkin hieman naukkailla.

Jos ootte vain pussaillut, niin ei kait se nyt niin vaaraallista ole?
Mulla on ollut suhde mieheni kaverin kanssa ja on edelleen ja vähän huolestuttaa, että koska jäädään kiinni, mutta lopettamaankaan ei pysty.. :/

Yhteistyössä