kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

Mulla on joku ihme aikamenossa kun ei tee edes karkkia mieli! Eilenkin kaveri toi säkillisen karkkia ja mä en syönyt yhtään! :eek: =) Yleensä kourin säkistä puolet kerralla naamaani mut nyt tuli sellainen olo et hyi hitto. Taita olla täällä palstailulla osuutensa asiaan :D

Nyt on eka aamu nutrauksen alottamisen jälkeen kun on tosi kova nälkä. Juon kupin kahvia ja nutrijauheen ja lähden koiran kanssa koirapuistoon. Aamupaino 64,1kg. Eli sunnuntaista lähtenyt -1,4kg. Täytyy myöntää et kyllä toi nopea pudotus hyvältä tuntuu vaikka tiedän et toi on kaikki nestettä ja et ens maanantaina risteilyllä saan kaikki varmasti takasin, paitsi jos inspiraatio jatkuu sinne asti niin osaan kyllä syödä kevyesti siellä - ei olis eka risteily jossa osaan syödä hillitysti. Jotain sentaan oppinut parin vuoden laihduttamisen aikana :)

Mulla on muuten sellainen työ et saan aina kuumuuden ja liian vähäisen juomisen vuoks turvotusta siellä eli voin varautua et viikonlopun jälkeen mula nousee keskimäärin 1-3kg paino, mikä tippuu aina pari päivää töiden jälkeen itsellään pois. Onko teillä muilla tota ongelmaa et työ turvottaa? Mun pitäis opetella juomaan siellä tosi paljon mutta kun ei aina ehdi vessassa käydä niin ei viitsi juoda paljoa. Nyt on mukavaa kun oli maanantai ja tiistai aamuvuorot niin ei ole turvonnut olo mut ens viikonloppu onkin sit taas perjantaista sunnuntaihin 12h työpäiviä ja maanantaina taas olo kun rekan alle jääneellä...
 

Pitää nyt koittaa pistää sitte tänne jonkunlaisia painon mittaus tuloksia,vaikka tuntuu että eihän tässä mitään oo tapahtunu :eek: Oon nyt syöny tässä aamun mittaan yhen paahtoleivän juustolla ja kevyt meetvurstilla :whistle: Tiiän ettei se KEVYT oo niin kevyttä....Niin ja oli siinä myös paprikaa!Yhen mandariinin ja oon juonu kupposen teetä,kahvia ja kupposen jo kaakaookin,veteen tehtynä sen :/ Jotenki tulee lipitettyä jotain juomista ku tuntuu ettei viitti syömistä sit laittaa...!?!
Noh,käväsin sitte äskön tuola vaa'alla ja näytti 65,5kg.Sen mukaan siis olis jokusen kilon verran painoo pudonnu!?Ihan ok jos pysyy taas koko päivän tossa eikä sit illalla taas näytä 66kg :(
Ulkoilut on nyt jääny TOSI vähiin ku kumpikin pienempi lapsi on kipeenä :/ Ja mies iltavuorossa ni ei sittekä pääse mihinkä...Aamupäivisin tehään autolla kauppareissut :| Mutta jospa nuo tuosta paranee pian ja lumet pysyy maassa niin koitetaan lähteä lasketteleen viikonloppuna niin jos se sitte näkyis jossain?! =)
 
Hei!

Ei nuo syömiset mennytkään ihan niinkuin suunnittelin eilen. Banaani loppui, joten hedelmäsalaatti jäi tekemättä (olennainen osa mielestäni..) Söin illalla sitten edellispäiväisen porkkanaraasteen (n.3dl) ja saunan jälkeen tehtiin lämpimiä voileipiä. Omani tein kevennettynä ilman rasvaa, päälle tonnikalaa ja broilerleikkelettä ja vain "hyppysellinen" juustoraastetta. Hyvää oli ja näkyi painossa heti tänä aamuna nuo myöhäisillan syömingit. Eilisestä +800g.. No ehkä nuo eilisen liikkumisetkin saivat lihaksiin nestettä, tai ainakin toivon niin ;)

Eilen hiihtoa vajaa 1h, sen jälkeen pallojumppaa(vatsoja, selkiä, reisiä, punnerruksia, staattisia pitoja yms. sekalaista) n. 20min ja illan päätteeksi ennen saunaa crosstrainerilla 50min matalalla sykkeellä.

Tänään aloittelin aamun crossaamalla ennen aamupalaa 20 min n.60% maksimisyke vauhtia. Aamupalaksi söin fitness-muroja ja jugurttia, tuoremehua ja kahvia.

Nyt ollaan lähdössä tytön ja koirien kanssa "retkelle" tuonne metsään. Eväinä on tytölle leipä, hedelmiä ja lämmintä mehua. Minulle sitten hedelmiä ja vettä :D


Kun mies tulee töistä, käyn hiihtämässä. Nyt sitä pitää harrastaa, kun on vielä lumet maassa. Sitä kun ei tiedä kuinka monta kertaa enää ehtii käydä. On mennyt sen verran surkeaksi kyllä nämä talvet.

Hauskaa päivää kaikille!
 
Häkkyrälle onnea! no tuo kakkujuttu oli taas poikkeustapaus :p vai mitä?

en sit korjotellukkaan syömisiäni eilen tänne. mie syön ihan tavisruokaa. aamusin aina elovena kaurapuuroa. iltasin teetä ja pari leipää. hedelmiä välipalaks.

herkuton menee ihan hyvin paitsi että viime yönä näin unta irtokarkeista ja rakkauden paloista! :LOL:

nyt on tosi nuhanen ja flunssanen olo. kävin vähän neidin kanssa pulkkailemassa. taitaa tän päivän nyrkkeilyt jäädä väliin ku pää on täynnä räkää.
 
ÄIPPÄLIINI-73 koskaan ei kannata käydä illalla vaa´alla! Iltapaino on aina korkea koska olet syönyt, juonut ja mahdollisesti raajoissa on turvotustakin. Eli ei kannata kytätä iltasin painoa vaan keskittyä siihen mitä vaaka näyttää aamuisin herätessä.
 
Tulinpahan tänne käymään, kun meinaa taas keittiönkaapit vetää puoleensa..Joo, tosiaan iltaisin ei kannata käydä vaa'alla, mulla ainakin paino vaihtelee tosi paljon sen mukaan miten on juonut ja syönyt. Ja edes joka päivä ei kannattaisi käydä vaa'alla, vaan kerran, korkeintaan kaksi kertaa viikossa ja tosiaan aina aamulla herätessä tyhjällä vatsalla niin on paino verrannollinen sitten edellisen viikon lukemaan. Mutta jokainenhan saa tietenkin käydä vaa'alla miten itselle parhaiten sopii. Mulle ei sovi painon päivittäinen tarkkaileminen, vaan kerran viikossa tarkastan, mitä on viikon aikana tapahtunut.

Olin maanantaina pitkästä aikaa vähän tehokkaammassa jumpassa ja nyt on lihakset ihan tosi kipeät. Huomenna ois spinning, mahdankohan selvitä näillä jaloilla mihinkään. Voi olla, että mulla paino ei niin tipu tällä vkolla, oon huomannu ainakin aiemmin, että liikunnan alottaminen saattaa jopa nostaa painoa hetkeksi. Syömiset on ollut ihan ok lukuunottamatta eilistä, mutta se olikin sitten se tämän viikon herkkupäivä.
 
Huomenta kaikille |O Ja tervetuloa tähkis! Nää yövuoroputket on rasittavia...vielä ois 7 yötä edessä, tosin vkonloppuna ois 2 yötä vapaata. Musta tuntuu, että mulla jää yövuoroina liikunta ihan liian vähälle, mutta olen syönyt kyllä nyt tosi terveellisesti, eikä ole tullut karkkiakaan popsittua yhtään! Siitä kiitos tälle ketjulle! Oon lukenut muiden herkuttomien helmikuiden onnistumisesta ja ehkä se vois kuitenkin olla mullakin mahdollista.

Champion kirjoitti siitä työstä ja turvotuksesta, mulla on nyt ihan sama juttu. Luulen, että mulla syynä on aina nämä yövuorot, aineenvaihdunta on jotenkin ihan jumissa, vaikka yritänkin litkiä vettäkin säännöllisesti. Kait tuo yövalvominen sotkee hormonitoimintaa sitten liikaa. Saa nähdä mitä perjantain punnitus näyttää. Mä en ole käynyt maanantain jälkeen vaa'assa.

Voi kun pääsiskin hiihtämään. Meilläpäin on taas kaikki lumet sulanut lahjakkaasti pois. Tai on tuolla vielä jotain rännän sekaista moskaa, mutta ei siinä hiihdellä :(

Nyt täytyy vetää edes puolen tunnin jumppa kotona. Illanjatkoa kaikille.
 
Huomenia kaikille. Kauhea flunssa iskenyt, särkee ja kolottaa joka paikkaa. Tuntuu, että turvotustakin on hirveesti. Pidin eilen ruokapäiväkirjaa ja tänään aion tehdä saman. Paino aamulla 63.7kg. Paljon on parannettavaa tuon ruokailun suhteen, huomaan oikein etten aamulla/päivällä syö paljoa ja ilta kohti se syöminen vain kiihtyy. Nyt otan tavoitteeksi syödä 3 tunnin välein, eli 9 12 15 18 21, jos nälkä tulee siinä välissä hedelmä on sallittua. Tuli mieleen tuosta Häkkyrän ruokailun vähyydesta, ehkä se vain on niin ettei voi syödä paljoa sen enempää jos haluaa painon pysyvän alle 60kg. Tietty jos liikkuu paljon on eri asia.
Champion: olet kyllä todella sitkeesti pudottanut painoa, hurjan paljon! Varmasti onnistut vielä näissä viimesissä kiloissa niinkuin me kaikki muutkin ONNISTUTAAN. Vai mitä likat? Olisin kyllä valmis kokeileen jotain vauhditusta tähän painonpudotukseen, olisiko ideoita...?
 
En oo kohta viikkoon käynyt salilla ja alkaa olla hiukan huono omatunto... Taisin sunnuntaina käydä viimeks. No eilen innostuin talsiin puoli tuntia omalla stepperillä ja kyllä hiki virtas! Kulutus oli muka 250kcal mutta mä en silti syö noita liikuntakaloreita. Mä alotan nyt hivuttaan nutrausruokavaliooni enemmän tavallista ruokaa joukkoon. En ookaan ihan täysnutrannut mut eilen tein sen virheen et menin syömään mäkissä fiestasalaatin ja voi jöhnä sitä mahan polttoa! Mulla tulee muutenkin näin viikko ennen menkkoja tosi herkästi maha kipeäks joten pakko tehdä muutos etten makaa koko risteilyä kaksin kerroin.

Ja ANNALIISAA siteeratakseni: KYLLÄ ME ONNISTUTAAN!!! :D "Jos ei tänään niin homenna sitten" :)

Mulla muuten kans toi ilta syöminen on pahe. Voin olla syömättä vaikka koko päivän kunhan saan illalla syödä reilusti mut nyt tää viikko on mennyt sen osalta hyvin.

Teille jotka tota karkkilakkoa kokeilette niin MAMMADIEETIN sivuilla on teksi jossa kerrotaan SOKERIPAASTOSTA. Se muuten toimii oikeasti, olen kokeillut :D Eli ideana on et pitää kolme (tarvittaessa enemmänkin) olla täysin ilman sokeria, eli ei karkkia, keksiä, makeita mehuja, juguta tms. saa syödä noiden vuorokausien aikana. Eli pitää vierottaa itsensä kokonaan sokerista. Mulle riitti toi kolme päivää ja sen jälkeen ei edes tehnyt makeeta mieli. Mä oon niitä ihmisiä jotka uskoo sokerin tekevän riippuvaiseks, sanoi muut mitä sanoi!

Ja toi painonpudotuksen nopeutus... No tää osittainen nutraus saa aluks tippumaan painoa aika vauhdilla... Mitä vähemmän syö niin sitä enemmän paino tippuu mut toisaalta pysyy sit paremmin poissa kun tippuu hitaammin.

Paino aamulla 64kg... Olo on pirteä. Tää on sillai mukavaa nyt kun tuo mies on kuukauden kotona ton murtuneen käden vuoks niin pääsen liikkumaan ja käymään salilla ja lenkittämään koiraa normaalia enemmän. Meillä molemmilla kun on vuorotyö niin välillä ehditään vaan sanoa moi toisillemme ja isäntä käyttää tota koiraa.
 
Kiitos sokeripaastovinkistä Champion ! Pitääkin perehtyä asiaan.. Minä uskon myös vahvasti siihen että sokeriinkin voi jäädä koukkuun. Ja ehkä tuollainen kokovieroitus hetkeksi veisi sokerinhimon pois tai ainakin pitäisi sen jotenkin aisoissa..

Ja sanuli tietysti se kakkupala oli vain poikkeus :D Tosin näitä poikkeuksen poikkeuksia on osunut turhan paljon tälle herkuttomalla helmikuulle ;) Että tekosyyt sikseen ja tiukempaa kuria!

En sitten eilen ehtinytkään hiihtämään. Käytiin "pulkkaretkellä" tuolla 3km päässä, syötiin eväät ja käveltiin takaisin. Tai menomatkalla tyttö käveli osan. Tulomatkalla uni vei ja reppana nukahti pulkkaan. Siihen sitten kaulahuivilla köytin tytön kiinni ettei tipahda kyydistä töyssyisellä polulla.. Kuitenkin sen verran raskas reissu oli, ettei heti ollut virtaa lähteä hiihtämään ja illalla miehellä oli menoa.

Tänään paikkaan tuon eilisen ja lähden heti hiihtämään kun mies tulee töistä. Ehtii sitten vielä valoisaan aikaan. Aamulla crossailin 25min, varmasti 30 min on maksimi mitä aamulla tyhjällä mahalla jaksaa. Sen verran alkoi tuon 25min loppuvaiheilla jo "heikottaa".

Laskin Me Naisten kaloritaulukon perusteella eilisen syömiset ja liikkumiset. Taulukko antoi n. -600kcal. Eli kyllä tuon jossain pitäisi kai alkaa näkymään kohta. Muuten iskee epätoivo :(

Flunssaisille pikaisia paranemisia!
 
tänään jumppasin puoli tuntia. täytyy sanoa et turvotukset on nyt lähteny mitä tuli viime viikonloppuna. eli paino on nyt saman kuin perjantaina.

mä olen kanssa iltasyöppö eli päivän pysyn helposti aisoissa, mutta ku ilta tulee niin rupeaa syöpötyttämään. ja jotkut ruuat lisääsyöpötystä.

 
Mun täytyy valitettavasti luopua tästä laihdutus projektista... 5 päivää yritetty ja huomaa kyllä että maidontulo on vähentynyt. Eli mä yritän nyt vaan syödä terveellisesti ja jätän varsinaisen laihduttamisen siihen hetkeen kun vaavi ei enää syö pääsääntöisesti tissiä. Ja mä niin luulin et pääsisin ennen kesää omaan painoon... No vauva on tietenkin tärkein.

Tsempppiä kaikille...
 
nora: toivotaan et sulla paino tippuu laihduttamattakin! siis kun syöt sen mitä tuntuu ja koetat jättää herkutteluja vähemmälle.

häkkyrä: joo nyt kuule tiukka ote jatkossa tuohon herkuttomaan!

mie kans uskon et sokeriin voi jäädä koukkuun. luin dr philin painonpudotushaastetta tässä taannoin ja siinä oli juttua et ihminen on riippuvainen. se meni jotenki et jos ei niihin tunteisiin, jotka aiheuttaa riippuvuuden paneudu, niin on aina riippuvainen jollekki. tunsin siitä kyllä itteni, mut en jaksanu silloin paneutua asiaan. ite oon ollu koukussa röökiin ja karkkiin jne. se oli kyl hyvä kirja et kannattaa tutustua, jos asia kiinnostaa.

mie en oikeastaan oo iltasyöppö ku aina nuo jumpat on seiskalta tai kuudelta. iltasin ei voi syödä ennen jumppaa paljon, jotta jaksaa huhkia. ja jumpan jälkeen taas ei halua syöpötellä. viikonloput on mulla pahimpia ja päivät sillon ku oon yksin kotona. mut mulla ei enää ees haluta makeaa!!! ja olo on hyvä :D

mut sanon sen et jo se on kumma, jos huomenna ei oo jo vaaka kallistunu alaspäin. alan kohta epäileen et se vaaka on jotenki koodattu ku näyttää mulle ja miehelle aina samaa :LOL:

champion: vitsi sie oot upeesti laihtunu jo nyt!

niin, sitte piti kirjottamani painostani 64 kg. olen painanut saman joskus aikoinaan ennen lasta läskeimmillinäni. mie en oo omasta mielestäni läheskään niin läski ku silloin, vaikka painan nyt saman. lantio on leveempi ja masussa ja tuossa vyötäröllä on löysää ja jenkkakahvat löytyy ny. sillon joskus muinoin mulla oli semmonen jalkapallovatta. vaikee selittää...mut kai minussa on sit nyt enempi lihasta ku sillon.

mut nyt vuoro muillekkin!
 
nora; tervetuloa takaisin sitten myöhemmin :)

Ihan pikaisesti, haluaisiko/jaksaisiko joku muu (nyt, kun nora poistuu toistaiseksi) päivittää sitä listaa pudotetuista kiloista?

Kiva, jos jollakin riittää siihen ylimääräistä energiaa =) ´

Nyt pitää lähteä töihin....jipii....
 
no niin tässä ois listan tynkää. meen nyt iltateelle. kertokaahan nuita tavoitepainoja ja tavoiteaikoja, jos teillä on, niin lisäilen. tarkistakaahan et tiedot on oikein. voisin vaikka aina maanantaina päivittää tuon listan, jos sopii. perjantaikin käy, ihan miten haluatte!

Annaliisa
lähtöpaino 63,6
tavoitepaino 58
pudotus/viikko -0,6
yhteensä -0,6

Champion
lähtöpaino 65,5
tavoitepaino 59
pudotus/viikko -1,6
yhteensä -1,6

häkkyrä
lähtöpaino 59,6
tavoitepaino 55 (1.6.2008)
pudotus/viikko -1
yhteensä -1

kataja
lähtöpaino 73,0
tavoitepaino 68,0
pudotus/viikko 0
yhteensä 0

Nasu77
lähtöpaino 75,5
tavoitepaino 70,0
pudotus/viikko -1
yhteensä -1

sanuli
lähtöpaino 64,0
tavoitepaino 59,5 (21.4.2008)
pudotus/viikko 0
yhteensä 0

Äippäliini-73
lähtöpaino 66,5
tavoitepaino 61,5 (30.4.2008)
pudotus/viikko -1
yhteensä -1
[/quote]

Pilwi
lähtöpaino 67,5
tavoitepaino 62 (30.4.2008)
pudotus/viikko -1,3
yhteensä -1,3

tähkis
lähtöpaino 57
tavoitepaino 52
pudotus/viikko -0,4
yhteensä -0,4

Naksos
lähtöpaino 58,3
tavoitepaino 55
pudotus/viikko
yhteensä

Bree
lähtöpaino 76
tavoitepaino 70
pudotus/viikko
yhteensä

Neeta
lähtöpaino 61,2
tavoitepaino 57
pudotus/viikko
yhteensä
 
vko 6 56,6

-400g viikossa..eipä oo huima pudotus, mutta hyvä että alaspäin kuitenkin vaikka vähänkin. Olo on kuitenkin kevyempi ja parempi. 2krt tuli käytyä kunnon jumpassa, mutta kotona en sitten tehnytkään mitään. Nyt aion crossailla kotona ohjattujen tuntien lisäksi. Uskon, että tällä keinolla paino kyllä putoaa, kunhan maltan pitää näppini erossa herkuista..sen yhen herkkupäivän viikossa sallin itselleni, mutta silloinkin pitäis pysyä kohtuudessa. Nyt meni tiistai ihan överiksi syömiseksi ja viikonloppuna oli vieraita ja sillonkin tuli turhan paljon syötyä makeaa. Nyt alan pitämään sen herkkupäivän aina viikonloppuna, kun sillon tulee usein muutenki syötyä epäsäännöllisemmin. Viikolla on jotenki helpompi pysyä ruodussa.

Oon niin malttamaton tän homman kanssa, että haluaisin saman tien sen 5kg pois! Kyllä pitäis vähän reippaammin saada viikossa lähtemään, ettei mee ikuisuutta tähän.

Tsemppiä kaikille!

Sanuli kiva jos jaksat päivitellä listaa, siitä kuitenki selkeemmin tulee totuus esille :).

Nora, kannattaa joo pitää huoli maidon tulosta. Ite huomasin kans, että jos vähentää syömisiä niin maidon tulo vähenee. Nyt en enää täysimetä, niin uskalsin aloittaa tän pudotuksen. Mut ainahan voi jättää herkut vähemmälle ja syödä normaalia ruokaa, niin aika paljon se paino putoaa niinkin.
 
Kiitos sanulille listan päivityksestä.

Omalle kohdalleni voi lisätä tavoitteeksi 55kg ja aikaa on 1.6 asti. Eli ei kiirettä ;) Jos tätä vauhtia jatkuu niin tuokin on liian lyhyt aika.. Aamulla paino 58,6kg eli -200g maanantaista. Siihen se lopulta pysähtyi kun viikolla seilasi jopa 60kg välillä. Mutta lähtisi edes tuota vauhtia niin olisin tyytyväinen.

Eilen kävin hiihtämässä 7km, oli todella raskas keli. Ja illalla meinasin crossata salkkarit ja frendit, mutta onneksi sain itseni pakotettua venyttelemään. Ei saisi tuotakaan unohtaa, kerta viikkoon pitäisi ehdottomasti lisätä tuollainen tunnin perusteellinen venyttely. Olipa notkea ja vertynyt olo sen jälkeen.

Tälle päivälle suunnittelin rauhallisen "palauttavan" kävelylenkin vain. Sen verran raskaita liikkumisia ollut tällä viikolla että täytyy välillä hetkeksi hellittää. Tiedän vain että ensi viikolla epäsäännöllisen työn (melkein vuoropäivinä aamua-iltaa,tietää myös lyhyitä yöuunia, kun 22 on kotona ja puoli 5 soi kello ylös..) takia liikkumiset jää minimiin, siksi tekisi tällä viikolla mieli repiä kunnon rääkit :kieh:

Mutta nyt pitänee lähteä pakollisille asioille tuonne "cityyn", viikonloppuja kaikille!
 
Moikka. Nopeesti päivitän painoni, kiirusta pitää tänään. Eli aamupaino oli tasan 63kg. Huh, olen tyytyväinen, koska viikolla näytti 64kg pari kertaa. Kyllä se tästä kun saan itseni kuntoon, tämä flunssa on sitkee.

Kateellisena lueskelen teidän liikuntasuorituksia, kyllä se muuten niin on, että kun liikkuu niin saa syödäkin vähän enemmän, ei tarvi vahtia jokaista suupalaa. Mun tavoitepaino on 58kg näin aluksi....voishan se 55kg jossain vaiheessa olla se viimeinen tavoite mut ei ahdehdita liikaa ! B) :wave:
 
päivitin tuota listaa ajan tasalle.

ja meikällä se vaan on toi 64 kg :headwall: nyt tekee mieli herkkuja mut periks en anna. polvi on kipeä, en viittiny ees jumpalle. on tietenki rasittunu tuosta juoksusta :/
 
Eikös meillä vois olla tää perantai virallinen punnituspäivä kun se maanantai on niin tavalinen ja aina yleensä kaikilla. Ollaan hiukan erilaisia ja ONNISTUTAAN tässä hommassa :D Mulla muutenkin perjantai hyvä kun olen joka toinen maanantai ihan turvoksissa töiden vuoksi...

Mulla aamupaino tänään 63,9kg. Mun tavote on aluks nyt se 59kg ja lopullinen 55kg. Aikaa en itselleni aseta ettei tule sen vuoks stressiä Lähtee sit ihan omaan tahtiinsa ja kun on lähtenyt niin hyvä niin :)

Mä keskityn nyt hetken pitämään paino paikallaan eli tänään olen jo nostanut kalorimäärää lähemmäs 1300kcal ja yritän saada sen sinne 1600kcal nostettua varovasti toivoen et viikon aikana pudonnut paino ei tule takaisin. Aika huikeeta saada lähtemään 1,6kg viikossa!
 
Mulle sopii hyvin perjantai punnituspäiväksi, käyn yleensä aina silloin vaa'alla (ja joskus muulloinkin pieniä tarkistuskäyntejä :)) Hyvin on nyt intoa tähän hommaan. Kiva kun farkut alkaa tuntua jo mukavalta päällä, kyllä parin kilon pudotuksenkin heti huomaa! Suurin osa housuista vielä puristaa kuitenkin sen verran vyötäröstä ja napin kiinni laittaminen saa aikaan mahtavan uimarenkaan, joten liian tyytyväinen ei voi vielä olla. Raskausaikana tuli mulla tosiaan kerrytettyä reilu 20kg, joita tässä nyt sitten yritetään hävittää. Ja onhan siitä toki suurin osa jo hävinnyt, onneksi!

Tosi hienosti on painoa pudonnut monilla! Tuntuu, että meillä kaikilla on hyvä tsemppi päällä. Kiva kun kirjoittelu on näin aktiivista, mukavaa ja kannustavaa lukea miten muilla urakka sujuu.
 
Moikka
Hyvin passaa minullekin tuo perjantain punnituspäivä. Tänään en ole käynyt vaa'alla, mutta eilen mentiin kyllä säästöliekillä syömisen suhteen joten ei hätää sen puolesta. Nyt mutustelen karkkia mut pakko oli saada jotain "hyvää" edes vähän. Vieläkään ei pääse liikkumaan tai pääsis mut ei viitsi lähteä ettei tule mitään jälkitauteja, eli vähän parempi olo tällä hetkellä.

Tota listaa on kyllä kiva tsiikata välillä ja nähdä oikein konkreettisesti se painonpudotus. Hienoa kun näin hyvin on lähtenyt käyntiin, mutta niin se yleensä alussa on, ensi viikko onkin jo vaikeampaa, mutta yhdessä selvitään siitäkin ja laihdutaan tietysti =) :hug:
 
heips!

käytiin tänään hölkkäämässä. 50 minsaa jaksoin hölkätä ja sit 15 minsaa kävelyä kotiin. kaloreita palo yli 500! mutta paljon täytyy tehdä et toukokuussa pystyy sen kympin hölkkimään.

tänäänkin on tehnyt mieli herkkuja :p ostin sit illaks kirsikkatomaatteja et saa mussutella.

merkkailen nuo painot perjantaisin ylös.
 

Yhteistyössä