Kavereiden kanssa riitely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moi, oon siis kuustoista vuotias ja mulla on kolme sellasta tosi hyvää ja parasta ystävää. Musta on aina tuntunu et oon ehkä se ulkopuolisin et mulle ei ehkä kerrota ihan kaikkia juttuja tai sillai, vaikka minä kerron kaikki tärkeät jutut heti heille. Viime viikolla koulussa he menivät juttelee vähä sivummalle minusta jotai ja sit kun ne tuli mun luokse kysyin et mistä ne puhu. Eivät suostuneet kertomaan ja sitku kysyin parin oppitunnin päästä uudeleen asiasta keksi yksi heistä valheen. Mä tiesin heti että se oli valhe mutten sanonut siit vaan päätin unohtaa asian. No si eilen juteltiin kaverin kanssa ja si ohimennen kysyin taas asiasta ja hän sanoi pienen kiistelyn jälkee et se edellinen juttu oli valhe ja he olivat vain järjestämässä mulle yllätys synttäreitä, että kiitos kun pilasit. No oon pyytänyt kaikilta anteeks ja he sanoivat etteivät pidä niitä shnttäreitä nytten sittenkää. Silti musta tuntuu et ne on vieläki vihasia mulle ja pelkään etten enään pääse porukkaan mukaan. Mitä pitäis tehä ja onko kellekkään käyny vastaavaa?

Yhteistyössä