riita miehen kanssa yhdestä naisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pitäkää vaan tyhmänä,mutta mä TIEDÄN että mun miehellä ei mitään hoitoja/suhdetta oo.. mua vaan rassaa tää :ashamed:

Ei sillä varmaan olekaan. Sitä vaan rassaa luottamuksen puute. Eikä miehet aina tajua edes jos niille joku oikein lirkuttelee. Niistä ne vaan vaihtaa kuulumisia ja siinähän ei ole mitään pahaa.

Niin ei varmaan suhdetta ole. Vielä. Taitaa omaksi ilokseen pitää peliä yllä. Ex teki samaa. Viestitteli kaikkien kanssa ja piti itse sitä ihan viattomana touhuna. En kyllä sulattaisi tuollaista enää.

Ainahan se on viatonta. Ja ei tarvii olla pikkulikka. Mun miehen kutsui kotiinsa kahville luuska, joka muisti vasta siinä kahvipöydässä kertoa, että aviomies ja kakara ei oo kotona vastarakennetussa omakotitalossa, koska he on ERONNEET. Ja talo myynnissä. Että näin täällä Espoossa.

Mä olen vähän samanlainen. Miehellä oli työkaverina ed. työpaikassa nainen. Se kävi sen tietokonetta aika usein katsomassa. mesettelevät, ja tää nainen soittaa aika usein miehelle sekä päivastoin. Mua on alkanu jurppiin koko asia mahottomasti, ja huomauttelen siitä kyllä miehelle. Mä ymmärrän että voi kaveerata naisenkin kanssa, ja tiiän ettei siinä oo mitään seksuaalista. Mut vähänkö mua ketuttaa kun tää nainen siirtyi samaan työpaikkaan kuukausi sitten kun mies ilmoitti et siellä haetaan lisää työväkee.

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
tää likka on oikeesti ihan kiva ja tällä pikkukylällä on hirvittävän hankalaa katkoa välejä kehenkään ilman että siitä syntyy hirvee soppa. mä en sille likalle aio sanoa et tää ärsyttää mua,koska sit mut leimataan ihan ylivainoharhaseks-supermustasukkaseks emännäks ja se ei ihanm todella olis tällä kylällä kiva juttu :ashamed:
mies suuttu mulle hirvittävästi kun tästä mainitsin ja mököttää nyt tuolla olkkarissa :(

jos sun miehesi suuttui sulle siitä että sanoit asiasta, niin se on aika ihmeellistä, jos kerran heillä ei mitään merkityksellisiä viestittelyjä ole... :/

hmm..niinpä..se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.. :|

ei oo tullu mieleenkään kysyy et näytäkkö ne viestit :ashamed:
se kertoo kyl et ainii,se lähetti taas sellasta ja vastasin sillai ja sit se vastas sillai.. mut se nyt ei oo pointti et onko niil suhdetta,vaan se,että miten mä saan miehelle uppoon että en pidä tosta,ilman et se haukkuu mut ihan lyttyyn :ashamed: sen mielestä kaikki naiset on vaan niin vilpittömän kivoja ja mukavia eikä se näe sitä mitä jotkut todella yrittää ja pitää sit mua vainoharhasena.. en osaa selittää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja :
on kyllä vähän ihmeellinen asia jos mies ottaa pulttia asiasta jos kerta ei ole mitään. mun ex otti kans pulttia..ja kuinka ollakkaan hänellä olikin näitä ns.hoitoja.

sama kokemus, mies joka ottaa pultit on aina ollu jollain lailla sotkussa näitten juttujen kans.

ei oo tullu mieleenkään kysyy et näytäkkö ne viestit :ashamed:
se kertoo kyl et ainii,se lähetti taas sellasta ja vastasin sillai ja sit se vastas sillai.. mut se nyt ei oo pointti et onko niil suhdetta,vaan se,että miten mä saan miehelle uppoon että en pidä tosta,ilman et se haukkuu mut ihan lyttyyn :ashamed: sen mielestä kaikki naiset on vaan niin vilpittömän kivoja ja mukavia eikä se näe sitä mitä jotkut todella yrittää ja pitää sit mua vainoharhasena.. en osaa selittää :ashamed:

Ei näe mitä jotkut todella yrittää vai...? Epäilen kyllä tota vähän... :whistle:

Kyllä muakin ärsyttäis jos mun mies pillastuis mulle siitä hyvästä että joku miespuolinen henkilö tekstailis mulle. Ja jos joku mua tai miestä yrittäis vokotella tekstareilla, niin se ois kyllä sen toisen osapuolen ongelma. Jos mun mies lähtis jonkun viestejä lähettelevän kotkottimen matkaan, niin tervemenoa sitten vaan.

Sitäpaitti se on kyllä miehen homma sanoa sille tytsille että lopettaa viestien lähettelyn, mikäli jonkun se pitää sanoa.

Yhteistyössä