Kaupungilla nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
No huh huh!

Kaupungilla juoksi joku ei mikään ihan laiha muija. Tai no ei sitä edes juoksuks voinu sanoo, sillei löntysteli. Mut hölkätä kai se yritti.

Tiukat caprimittasen juoksutrikoot jalassa. Ja pelkät urheiluliivit päällä! Toppi sillä oli vissiin ollu päällä, kun housun kauluksesta jotain sen näköstä lepatti.

Onneks oli ees pidemmät housut ko sortsit, ni ei näkyny valkoset löllyvät reidet.

Vatsamakkaroissa oli kyl ihan tarpeeks kattomista.

..anteeksi, jos ohiajajat saitte traumoja. Mulle tuli vaan niin kertakaikkisen kuuma, et oli pakko yrittää tehdä edes jotain. Lupaan ettei se toistu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mä jo aattelin että miun lenkistä tässä puhutaan. Tosin juokesn metässä ihan muiden silmiä säästääkseni :xmas:

Emmääkää siä keskustas iha ehon tahon kekkuloinu, suurin osa matkaa meni syrjemmässä. Mut pieni osa matkaa meni keskustan laitamaa :xmas:

Mulle joskus ohiajava auto tööttäili. Oli vissiin niin hauskaa, kun ylipainoinen juoksee.

Oon kyllä sen jälkeenkin lenkkeillyt myös ihmisten ilmoilla, siinähän oppivat, nih.

:laugh:

Tiedän tunteen. :D
Mä en juokse näillä keleillä kyllä yhtään, ainoastaan illalla myöhään tai heti kukonlaulun aikaan.
happi loppuu, ja takana seuraa etananjälki (hikivana) .. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
:laugh:

Tiedän tunteen. :D
Mä en juokse näillä keleillä kyllä yhtään, ainoastaan illalla myöhään tai heti kukonlaulun aikaan.
happi loppuu, ja takana seuraa etananjälki (hikivana) .. :whistle:

Mun piti lähtä kukonlaulun aikaan. ..mut se kukko kai nukku pommiin. Ja oli silti tunne, et pakko päästä juoksee :D

..ja tääl on kyllä illalla ollu nii kuuma, että valitsin sitten kuitenkin mielummin aamupäivän.

Ja puolustuksekseni sanottakoon, että urheiluliivit ol ihan mustat, ja sen verran "peittävää" mallia, että joku kauppa myy hyvin samannäköstä kamaa nimellä "urheilutoppi" ;)

Mut siis joo - kyllähän se tohon ihan rintoin alle loppuu, ja siin o vaa se semmoi leviä kuminauha :xmas:

Yhteistyössä